نماینده مجلس: نباید دورکاری ها به طور کامل کنار گذاشته شود

به گزارش میهن دی ال، عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه به حد مطلوبی از واکسیناسیون رسیده ایم، گفت: اما نباید دورکاری ها و آموزش های مجازی را به صورت صددرصد کنار بگذاریم.

نماینده مجلس: نباید دورکاری ها به طور کامل کنار گذاشته شود

به گزارش تسنیم، محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش تعداد فوتی های کرونا، اظهار کرد: کاهش تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا به دلیل واکسناسیون گسترده ای است که انجام شده است و این فرایند باید ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: طبق آمار مسئولان بهداشت و درمان تا کنون 98 درصد جمعیت یک دوز، 65 درصد 2 دوز و حدود 17 درصد 3 دوز واکسن دریافت کرده اند بنابراین زمانی که ایمنی افراد بالا می رود مقاومت بیشتر و ابتلای آن ها به ویروس کمتر و درنتیجه فوتی ها هم کاهش می یابد.

عضو کمیسیون بهداشت خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشور های پیشرفته در ابتدای دوران کودکی برای تقویت ایمنی مردم نه تنها برای ابتلا به ویروس های این چنینی بلکه برای ایمنی در مقابل همه بیماری ها، ایمنی افراد را بالا می برند.

محسنی بندپی ادامه داد: دلیل اینکه در کودکستان ها و دبستان ها غربالگری انجام می شود برای این است که سطح فاکتور های موثر مقاومت یک انسان را میزان گیری کنند تا افراد را از کودکی در مقابل همه بیماری ها مقاوم کنند.

وی با تاکید بر اینکه در بحث کرونا هم ما با واکسیناسیون گسترده انجام شده تعداد فوتی ها کاهش یافته است، گفت: در حال حاضر هم به میزان مطلوبی از واکسیناسیون رسیده ایم، اما باید دقت کنیم و محدودیت ها را به صورت صددرصد برنداریم و از دورکاری ها و آموزش های مجازی استفاده کنیم.

کننده نوشهر در مجلس خاطر نشان کرد: در بسیاری از کشور ها در بحث دورکاری ها و آموزش های مجازی به دلیل هزینه های زیادی که انجام داده، بعد از کرونا هم این بستر را حفظ کرده اند ما هم در کشورمان برای دورکاری ها و آموزش های مجازی هزینه های زیادی کرده ایم و اگر ضعفی است باید آن را بر طرف کنیم و نباید این بستری که فراهم شده را به طور کل کنار بگذاریم.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1317

به "نماینده مجلس: نباید دورکاری ها به طور کامل کنار گذاشته شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: نباید دورکاری ها به طور کامل کنار گذاشته شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید