اولین رویداد تدکس آنلاین ایران در کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش میهن دی ال، خبرنگاران/کرمانشاه اولین رویداد تدکس آنلاین ایران با مجوز سازمان جهانی TED هفتم آبان در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می شود.

اولین رویداد تدکس آنلاین ایران در کرمانشاه برگزار می شود

محمدپویا پروین دبیر اجرایی این رویداد در گفت و گو باخبرنگاران، تدکس را رویدادی بین المللی متشکل از چند موضوع تخصصی که برای عامه و علاقمندان به آن حوزه قابل فهم، مختصر و مفید باشد دانست و اظهارکرد: در هر رویداد تدکس معمولا بین پنج تا 20 سخنران هرکدام طی زمان 18 دقیقه درباره موضوعات مختلفی که در آن صاحب نظر هستند، تجربیات و یا ایده های قابل گسترش خود را برای مردم بیان می کنند.

وی با بیان اینکه طی سالهای اخیر تدکس محبوبیت زیادی بین مردم دنیا بدست آورده، شرح داد: کسانی که می خواهند مجری برگزاری چنین رویدادی در کشورشان باشند، باید مجوز آن را از سازمان دنیای TED بگیرند که تا به امروز حدود 30 تا 40 نفر پیروز شده اند، مجوز برگزاری تدکس ها در ایران را از این سازمان بگیرند.

دبیر اجرایی اولین رویداد تدکس آنلاین ایران بیان نمود: از چندی پیش نیز که توانستیم مجوز برگزاری تدکس را از این سازمان بگیریم، تصمیم گرفتیم که اولین تدکس دانشگاهی غرب کشور را در استان برگزار کنیم، اما شرایط حاد شیوع بیماری کرونا مانع از اجرای این تصمیم شد.

وی مطرح کرد: براین اساس، برگزاری آنلاین این رویداد را در دستور کار قرار دادیم تا برگزار کننده اولین رویداد تدکس آنلاین ایران باشیم که آن را در دانشگاه رازی برگزار می کنیم.

پروین با بیان اینکه برای برگزاری رویداد تدکس آنلاین دانشگاه رازی هشت سخنران برای هشت موضوع انتخاب شده اند، گفت: دکتر قطب الدین صادقی در حوزه هنر و تجربه، دکتر مجتبی شکوری در حوزه آموزش، کتایون ریاحی درحوزه فعالیت های اجتماعی، دکتر سیاوش وزیری درحوزه پزشکی، حبیب الله اشتری و مینا فعال در حوزه دنیاگردی و گردشگری، دینا دوستی در حوزه موسیقی، مظفر عبدالله درحوزه کارآفرینی و سمیرا هاشمی در حوزه مهندسی هشت سخنرانی هستند که در تدکس آنلاین کرمانشاه از تجربیات و ایده های خود در این حوزه ها برای مردم می گویند.

وی زمان برگزاری این رویداد را ساعت 20 روز 7 آبان در سایت آپارات بیان نمود و افزود: علاقمندانی که می خواهند در این رویداد آنلاین شرکت کنند برای تهیه بلیط باید به سایت tedxraziuniversity.com مراجعه کنند.

مجری برگزاری اولین رویداد تدکس آنلاین ایران قیمت هر بلیط برای علاقمندان را 20 هزار تومان مطرح کرد و گفت: طبق قانون سازمان دنیای TED کسب درآمد از برگزاری رویدادهای تدکس ممنوع است، برای همین هزینه ای که جهت حضور شرکت کنندگان دراین رویداد گرفته می شود، صرفا برای تامین هزینه هایی است صرف می کنیم.

وی مطرح کرد: از سوی دیگر، هزینه شرکت حضور در رویدادهای تدکس حدود 50 تا 60 هزار تومان است که ما به دلیل اینکه این رویداد را بصورت آنلاین برگزار می کنیم، حداقل قیمت را برای فروش بلیط در نظر گرفته ایم.

پروین در خاتمه بیان نمود: برای برگزاری این رویداد تیمی حدود 14 نفره در کرمانشاه تشکیل شده که با جدیت پای کار هستند که جای قدردانی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 557

به "اولین رویداد تدکس آنلاین ایران در کرمانشاه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین رویداد تدکس آنلاین ایران در کرمانشاه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید