سه نمونه طراحی داخلی آپارتمان با فضایی سفید و بسیار روشن

به گزارش میهن دی ال، ضرب المثلی است که می گوید از صفحه سفید و خالی نترسید، این سخن به وسیله خیلی از افراد خلاق و هنرمند سرتاسر جهان بکار می رود و در طراحی داخلی آپارتمان و منزل مسکونی با مساحت کم هم خیلی کاربرد دارد. یک صفحه سفید آغاز فرایند تفکر است، فضایی حاضر و آماده برای هر ایده و احتمالی. دیوارهای یکدست سفید در طراحی داخلی هم ویژگی خاص خود را دارند. سه آپارتمانی که در این پست با آنها آشنا خواهید شد تاکید شدیدی بروی فضاهای سفید داشته تا فضایی آرام و راحت ایجاد نمایند.

سه نمونه طراحی داخلی آپارتمان با فضایی سفید و بسیار روشن

وقتی رنگ زمینه خانه، یعنی دیوارها، سقف و کف یکدست سفید باشد هر رنگی که درون فضا قرار بگیرد سریعا خود را نشان می دهد. مسلما یکی از رنگ هایی که خیلی عالی با سفید مچ می گردد سیاه است. دکوراسیون سفید مشکی انتخاب بسیاری از طراحی داخلی مدرن است. بغیر از سیاه استفاده از عناصر طبیعی مانند قفسه های چوبی در دکوراسیون هم بسیاری عالی بنظر خواهد رسید. برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن با سلیقه خودتان، قطعا رنگ سفید برترین انتخاب خواهد بود.

ابتدا با یک آپارتمان 72 متری آغاز می کنیم که در مسکو روسیه قرار داشته و از رنگ های تیره در زمینه سفید استفاده می نماید. با این روش محیطی فوق العاده ساده اما بی نهایت شیک و چشم گیر طراحی شده است. حضور رنگ های تیره در اتاق نشیمن و میز ناهارخوری کاملا تعیین است، مبل راحتی به رنگ آبی تیره انتخاب شده و پایه های میز ناهارخوری مشکی است. پایه های مشکی با رویه سفید میز و جایگاه های چوبی باعث ایجاد تضادی جالب شده است. بغیر لز این موارد وسایل جالب دیگری مانند چراغ های سقفی، آینه قدی عظیم، دیوار پشت تلویزیون هایگلاس به رنگ مشکی، میز جلو مبلی برنزی، قالیچه مدرن به رنگ قرمز مایل به صورتی و پرده های خاکستری خیلی زیبا خودنمایی می نمایند.

از اتاق نشیمن، راهروی ورودی و اتاق خواب که بگذریم به آشپزخانه می رسیم. در آشپزخانه هم دکوراسیون سفید مشکی سریعا بیننده را مجذوب خود می نماید. آشپزخانه تقریبا در فضایی بسته قرار گرفته و به همین دلیل باید تا جای ممکن روشن طراحی میشد اما با اینحال یکی از دیوارها که کابینت های زیادی هم روی آن قرار گرفته تماما مشکی است. اما طراحی داخلی آپارتمان شیک و مدرن فقط به این فضاها ختم نمی گردد، دستشویی و حمام هم نقش مهمی را ایفا می نمایند. در این قسمت هم تم سفید و مشکی حکمرانی می نماید اما عناصر دیگری مانند روشویی سنگی-مرمری، دیوار تمام شیشه ای و همینطور شیرآلات مشکی رنگ هم جلب توجه هستند.

طراحی داخلی آپارتمان دوم از چند جهت با مدل اول تفاوت دارد، در اینجا از ترکیب رنگی متفاوت ایجاد شده که رنگ های خاکستری و همینطور چوب طبیعی اصلی ترین آنها است. جالب است بدانید این آپارتمان مدل بازسازی شده یک خانه قدیمی 60 ساله بوده است. کفپوش خانه خاکستری خیلی کمرنگ است طوریکه تفاوت چندانی با دیوار و سقف سفید ندراد اما در سایر قسمت ها مانند آشپزخانه با کابینت های چوبی، میز ناهارخوری ، اتاق خواب و حمام و دستشویی، رنگ های گرمتر حضور دارند.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

طراحی داخلی با چوب و رنگ های شاد در دکوراسیون خانه های مدرن

سبک مینیمال در طراحی داخلی منزل سه خوابه با پلان کف سازی

طراحی داخلی منزل شیک 72 متری با تزیینات چوبی و بتن اکسپوز

طراحی داخلی آپارتمان 80 متری با دکوراسیون ساده و شیک

و در نهایت نگاهی هم به طراحی داخلی آپارتمان سوم می اندازیم که یک فضای 80 متری و نسبتا عظیم دارد. این آپارتمان هم به شیوه ای منیمالیستی طراحی شده تا فضایی خنک و آرام ایجاد کند. نکته جالب در خصوص این خانه اتاق نشیمن آن است که حدود چند سانتی متر پایین تر از بقیه قسمت خانه قرار گرفته است. دیوارهای سفید، کمد و قفسه دیواری در گوشه دیوار و همینطور نزدیک سقف که با کتاب های رنگارنگ تزیین شده به میزان زیادی در اتاق نشیمن خودنمایی می نمایند.

نکته جالب دیگر در خصوص این خانه دیواری است که با نوعی چوب پنپه مخصوص پوشیده شده است. این دیوار جالب دقیقا کنار میز ناهارخوری با جایگاه های جالب حصیری قرار گرفته و البته تا آشپزخانه هم کشیده شده است. خود آشپزخانه کابینت هایگلاس سفید رنگ داشته و تقریبا تمام قسمت هایش من جمله میز اپن و سینک ظرفشویی رنگی یکدست سفید دارند. اتاق خواب بسیار ساده طراحی شده و از کمدهای عظیمی بهره می برد. پشت دیوار چوب پنپه ای خانه حمام و دستشویی واقع شده است که از یکدیگر جدا هستند، حمام یکدست سفید است اما دستشویی از کفپوشی چوبی بهره می برد.

طراحی داخلی آپارتمان

منبع: اتاق
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1078

به "سه نمونه طراحی داخلی آپارتمان با فضایی سفید و بسیار روشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه نمونه طراحی داخلی آپارتمان با فضایی سفید و بسیار روشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید