تور ارزان روسیه: معرفی هتل لوکس رادیسون رویال مسکو

به گزارش میهن دی ال، هتل رادیسون رویال مسکو

با توجه به اینکه این فصل از سال، یکی از برترین زمان های سفر به مسکو است و تور مسکو در این فصل بیشتر از هر زمان دیگری هوادار دارد، این مطلب از خبرنگاران مختص معرفی یکی از لوکس ترین هتل های این شهر به نام رادیسون رویال است. ما را همراهی کنید:

تور ارزان روسیه: معرفی هتل لوکس رادیسون رویال مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

درباره هتل رادیسون رویال (Radisson Royal)

یکی از هتل های تاریخی شهر مسکو هل رادیسون رویال است که به علت کیفیت بالای خدماتی که ارائه می نماید، بین دیگر هتل های مسکو زبانزد است. رادیسون رویال هتلی 5 ستاره و تاریخی است که البته نمای آن بازسازی شده است و به همین علت، هم حس لوکس و مدرن بودن را القا می نماید و هم اینکه حال و هوای تاریخی خود را توانسته حفظ کند.

موقعیت قرار گیری این هتل هم جالب است که از یک طرف به رودخانه مسکوا و از طرف دیگر کاخ سفید که مقردولت روسیه است، قرار گرفته است. از طرف دیگر دسترسی فوق العاده خوبی به اصلی ترین جاذبه های گردشگری مسکو مثل میدان سرخ، تئاتر بولشوی و کاخ کرملین و تعدادی از ساختمان های دولتی مهم روسیه دارد و تا فرودگاه بین المللی ونوکووا فقط 31 کیلومتر فاصله دارد. بعلاوه از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی هم محل آن فوق العاده است چون تا ایستگاه مترو راه آهن Kievsky هم تنها 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل رادیسون رویال

این هتل دارای 505 اتاق و 38 آپارتمان است که در آنها همه امکانات رفاهی تعبیه شده است که این خود یکی از مزیت های رادیسون رویال است. اتاق های هتل به 3 دسته سوپریور، دلوکس و اتاق های رمانتیک دسته بندی می گردد که هر کدام ویژگی های خودشان را دارند. برای مثال، اتاق های سوپریور، نور کاملا طبیعی دارند و تختخواب های آنها ملافه های مخملین و نرمی دارد. اتاق های دلوکس، به نسبت مجلل تر هستند و نمای فوق العاده ای به شهر و رودخانه مسکوا دارند. اتاق های رمانتیک هم در واقع سوییت هایی بسیار زیبا مخصوص زوج های جوان و بخصوص گذراندن دوران ماه عسل هستند. در این سوییت های بزرگ هم جکوزی و هم دوش های بسیار زیبایی دارد.

از امکانات این هتل می توان به 5 رستوران، استخر، جکوزی، مرکز کنفرانس، کتابخانه، سالن بدنسازی، فروشگاه، کافه و سالن مهمانی اشاره نمود.در فروشگاه پر زرق و برق این هتل، کالاهای گران مانند جواهرات به فروش می رسد و یک جای عالی برای خرید سوغاتی محسوب می گردد.

همانطور که گفته شد این هتل دارای 5 رستوران است که یکی از برترین آنها وراندا (Veranda) نام دارد و در آن انواع و اقسام غذاهای روسی، اروپایی آمریکایی سرو می گردد. یکی دیگر از رستوران های آن، رستوران فارسی (Farsi) نام دارد که غذاهای متناسب با ذائقه ایرانی ها سرو می نماید و نمای بسیار زیبایی به شهر مسکو هم دارد.

این هتل امکانات رفاهی هم برای مهمانان خود فراهم نموده است و برای مثال قایق هایی دارد که هر 2 ساعت یکبار مهمانان هتل را به تماشای کاخ کرملین و کلیسای جامع مسکو می برد.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1291

به "تور ارزان روسیه: معرفی هتل لوکس رادیسون رویال مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: معرفی هتل لوکس رادیسون رویال مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید