خبرنگاران پرداخت 175 میلیاردتومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان مازندران

به گزارش میهن دی ال، ساری - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور مالی استانداری مازندران گفت که سال جاری 175 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان پرداخت شد.

خبرنگاران پرداخت 175 میلیاردتومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان مازندران

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، حسن خیریانپور در ملاقات با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهارداشت: در سالجاری مبلغ 273 میلیارد تومان از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه، سهیمه استان است که باید به وسیله کمیته امداد و بهزیستی برای ایجاد اشتغال مددجویان این دو نهاد پرداخت شود.

وی با اشاره به پرداخت حدود 175 میلیارد تومان به مددجویان استان از محل این تبصره اضافه نمود: تا کنون با کوشش های اجرا شده 115 میلیارد تومان توسط کمیته امداد و 60 میلیارد تومان توسط بهزیستی به مددجویان پرداخت شده است.

وی این رقم را معادل 70 درصد اعتبار تخصیص یافته در این حوزه به استان برشمرد و اضافه نمود: ضرورت ایجاب می کند دستگاه های اجرایی مربوطه و فرمانداران و بانکهای عامل اهتمام مجدانه تری را مصروف داشته تا 100 درصد سهمیه استان به پرداخت منتهی شود.

بهزیستی مازندران بیش از 250 هزار مددجو و کمیته امداد امام خمینی این استان 76 هزار خانوار را با 130 هزار نفر جمعیت زیر پوشش دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 707

به "خبرنگاران پرداخت 175 میلیاردتومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرداخت 175 میلیاردتومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید