خبرنگاران افزایش چهار برابری اعتبارات نوسازی مدارس در سیستان و بلوچستان

به گزارش میهن دی ال، زاهدان- خبرنگاران- معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: اعتبارات پروژه های مشارکتی مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان سال جاری نسبت به پارسال با جهش مطلوب افزایش چهار برابری داشته است.

خبرنگاران افزایش چهار برابری اعتبارات نوسازی مدارس در سیستان و بلوچستان

جهت دریافت خدمات بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهرالله رخشانی مهر روز شنبه در نشست مجمع خیران مدرسه ساز سیستان و بلوچستان اظهارداشت: عملکرد مجمع خیران مدرسه ساز این استان بسیار مطلوب بوده به طوریکه از رتبه 29 کشوری به رتبه سوم ارتقا یافته است.

وی ادامه داد : در سال های 96 تا 98 ردیف اعتباری تکمیل پروژه های خیران مدرسه ساز سیستان و بلوچستان همواره تخصیص کامل داشته و این تخصیص برای سال 97 به 110 درصد رسیده است.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور اضافه نمود: همچنین در سال های اخیر میزان اعتبارات مصوب پروژه های مشارکتی هم رشد بسیار خوبی داشته به طوریکه از 200 میلیارد تومان در سال 96 به بیش از سه هزار میلیارد تومان در سال 99 رسیده است.

وی گفت: برای بهبود شرایط مدارس سیستان و بلوچستان ردیف ویژه ای مدنظر قرار گرفته و برای سالجاری در ردیف پروژه های مشارکتی سهم این استان را به 200 میلیارد تومان رسانده ایم که نسیت به سال قبل بیش از چهار برابر افزایش داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 190

به "خبرنگاران افزایش چهار برابری اعتبارات نوسازی مدارس در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش چهار برابری اعتبارات نوسازی مدارس در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید