ایران بهترین مکان برای تمرین تیم ملی شمشیربازی است

به گزارش میهن دی ال، باهر گفت: تیم ملی شمشیربازی احتیاج به اردوی خارجی ندارد، زیرا کشورمان بهترین مکان برای تمرین این رشته ورزشی است.

ایران بهترین مکان برای تمرین تیم ملی شمشیربازی است

فرزاد باهر ملی پوش اسلحه سابر در مصاحبه با ، اظهار کرد: در آموزشگاه ملی المپیک زیر نظر پیمان فخری تمرین می کنیم. سه روز می گردد که اردوی تیم ملی شمشیربازی تمام شده است. هفته آینده بازهم اردو برگزار می کنیم.

او اضافه کرد: مسابقات کسب سهمیه المپیک اسفندماه در لهستان برگزار می گردد. به دنبال دریافت سهمیه تیمی هستیم. اگر سهمیه تیمی کسب کردیم سه نفر نیز به صورت انفرادی می توانند در مسابقات شرکت نمایند.

باهر ادامه داد: عزممان را جزم نموده ایم که هم روی سکو قرار بگیریم و هم بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم.

شمشیرباز ملی پوش اسلحه سابر گفت: به دلیل اینکه تیم ملی شمشیربازی ایران در این چند سال گذشته بین 4 تیم برتر جهان حضور داشته است. حامی اقتصادی خوبی داریم که تمام تجهیزات شمشیربازی جهان را برای تیم تهیه می نماید.

او ادامه داد: تیم ایران با کوشش اهالی شمشیر بازی و پیمان فخری توانسته از رتبه 26 جهان به صندلی چهارم برسد. این موضوع برای تیم های دیگر جهان بسیار شگفت آور است. ما مثل بازیکنان کشور های دیگر اردو های برون مرزی نداشتیم و مربی تیم نیز ایرانی است.

باهر گفت: خیلی خوب و قوی در حال تمرین هستیم و نیازی به اردو های برون مرزی نداریم. خیلی از تیم های خارجی آرزو دارند که در ایران با ما تمرین نمایند. تیم روسیه از ما دعوت کرد که کل هزینه ها و امکانات را به تیم بدهد و ما در آنجا تمرین داشته باشیم. از تیم آمریکا و آلمان نیز این پیشنهاد ها داده شد، اما قبول ننموده ایم و در ایران تمرین می کنیم.

باهر گفت: تا جایی که بتوانم به تیم ملی خدمت می کنم. سعی می کنم به ورزش حرفه ای ادامه دهم و دل هموطنانم را شاد کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 82

به "ایران بهترین مکان برای تمرین تیم ملی شمشیربازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران بهترین مکان برای تمرین تیم ملی شمشیربازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید