کرونا، ترامپ و بایدن را هم به جان هم انداخت

به گزارش میهن دی ال، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کنایه ای به توئیت ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پاسخ داد.

کرونا، ترامپ و بایدن را هم به جان هم انداخت

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با بازنشر توئیتی از یک نویسنده هوادار خود موجب واکنش رقیب خود یعنی جو بایدن شد.

در این توئیت که توسط چارلی کرک منتشر شده بود بر لزوم هر چه سریعتر ساخت دیوار مرزی با مکزیک تاکید شد. این نویسنده در این توئیت نوشت: ما بیشتر از هر زمان دیگری به ساخت دیوار مرزی نیاز داریم. وی با کنایه به چین ادامه داد: در حالی که چین در حال گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان است آمریکا در حال کنترل مرزهایش است. ترامپ این کار را انجام می دهد.

ترامپ نیز با حمایت از این پست در توئیتی نوشت: سریع تر انجام می شود؛ بیش از هر زمان دیگری به ساخت دیوار مرزی نیاز داریم.

اما در ادامه این توئیت با واکنش جوبایدن روبرو شد و با کنایه نوشت:یک دیوار نمی تواند مانع از شیوع ویروس شود، نژادپرستی جلوی ویروس را نخواهد گرفت.

در روزهای اخیر انتقادها نسبت به عملکرد دولت ترامپ برای مهار کرونا در آمریکا شدت گرفته است. مایک پنس معاون ترامپ نیز در روزهای اخیر از کمبود کیت های تشخیص کرونا در آمریکا خبر داده است.

دو تن از نمایندگان مجلس آمریکا که به تازگی با ترامپ تماس نزدیک داشته اند با تایید مظنون بودن به آلوده شدن به کرونا اعلام کردند که آنان تصمیم به خود قرنطینه شدن گرفته اند.

این موضوع با واکنش کاخ سفید نیز روبرو شد و استفانی گریشام سخنگوی آن روز دوشنبه گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تست کووید-19 نداده است، زیرا نه تماس طولانی مدت با بیماران مبتلا شده به کووید-19 داشته و نه هیچگونه علائمی دارد. شرایط سلامت ترامپ عالی است و پزشک او از نزدیک مراقب اوست.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 178

به "کرونا، ترامپ و بایدن را هم به جان هم انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، ترامپ و بایدن را هم به جان هم انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید