کاهش یک ماهه دوره آموزش سربازی

به گزارش میهن دی ال، فرمانده ناجا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، دوره آموزشی از 2 ماه به صورت فشرده به یک ماه کاهش پیدا کرد.

کاهش یک ماهه دوره آموزش سربازی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از فارس، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان قم که در مجتمع فرهنگی تربیتی و آموزشی عمار قم برگزار گردید در پاسخ به سوالی درباه نگرانی خانواده سربازان در مورد شرایط سلامتی فرزندانشان، گفت: در مراکز آموزشی نیروی انتظامی همه پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می گردد.

فرمانده ناجا توضیح داد: سربازان طی دوره آموزشی، غربالگری و تست می شوند تا اگر احیانا مواردی مشکوک باشد، قرنطینه و رسیدگی های پزشکی انجام گردد.

سردار اشتری گفت: الحمدلله موارد بهداشتی به خوبی رعایت می گردد و دوره آموزشی با توجه به بحث شیوع بیماری کرونا از دو ماه به صورت فشرده به یک ماه کاهش پیدا نموده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آمار نزاع خانگی در ایران افزایش داشته است یا خیر، گفت: خوشبختانه خیر؛ در مجموع هیچ آمار قابل ملاحظه ای در این خصوص نداشته ایم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 322

به "کاهش یک ماهه دوره آموزش سربازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش یک ماهه دوره آموزش سربازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید