چاوش اوغلو برای حل وفصل بحران قره باغ پیشنهادی ارائه کرد

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه امروز سه شنبه و در پی ملاقات با خزر ابراهیم سفیر جمهوری آذربایجان در آنکارا گفت: بار دیگر تاکید می کنیم که حمایت قاطعانه ترکیه از آذربایجان ادامه خواهد یافت. در میز مذاکره و در میدان جنگ در کنار باکو خواهیم بود. به دنبال حل ریشه ای این مسئله هستیم.

چاوش اوغلو برای حل وفصل بحران قره باغ پیشنهادی ارائه کرد

جهت دریافت خدمات نکات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وزیر امور خارجه ترکیه در ادامه اضافه نمود: تنها راهکار این مسئله عقب نشینی نیروهای ارمنستان از خاک آذربایجان است. در غیر این صورت، حل این مسئله امکان پذیر نیست. گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا هیچ اقدامی در راستای حل این بحران انجام نداده است.

مولود چاوش اوغلو در این خصوص اضافه نمود: ترکیه در میدان جنگ و میز مذاکره در کنار کشور دوست و برادر آذربایجان است. باید برای حل این بحران به وسیله مسالمت آمیز و دیپلماتیک کوشش کنیم تا صلح و ثبات به منطقه قفقاز باز شود.

لازم به ذکر است که نظامیان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه مورد مناقشه قره باغ در روزهای اخیر بار دیگر به سوی هم آتش گشودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 470

به "چاوش اوغلو برای حل وفصل بحران قره باغ پیشنهادی ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاوش اوغلو برای حل وفصل بحران قره باغ پیشنهادی ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید