نسخه بازسازی شده سه گانه کرایسیس معرفی گردید

به گزارش میهن دی ال، در سپتامبر سال گذشته نسخه بازسازی شده اولین قسمت بازی کرایسیس (Crysis) منتشر شد. با وجود اینکه با این نسخه امکان بازی این اثر روی کنسول های نسل هشتمی فراهم شد، اما بازسازی آن به گونه ای نبود که از نظر بصری تحول بسیار زیادی نموده باشد. با این حال، شرکت کرایتک (Crytek) سعی نموده تا با اقدام جدی دیگری این بار علاوه بر قسمت اول، نسخه بازسازی شده قسمت های دوم و سوم مجموعه بازی کرایسیس را هم منتشر کند تا در یک بسته تجربه ای بهبودیافته تر از این سه بازی روی کنسول ها و کامپیوترهای شخصی فراهم گردد.

نسخه بازسازی شده سه گانه کرایسیس معرفی گردید

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

شرکت کرایتک اعلام نموده که بازسازی سه گانه کرایسیس قرار است در پاییز برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی منتشر گردد. تعیین است که بازی به وسیله قابلیت پشتیبانی از نسل قبل روی کنسول های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس هم در دسترس خواهد بود. این سه گانه بازسازی شده که با نام Crysis Remastered Trilogy عرضه خواهد شد، شامل نسخه بهبودیافته و بازسازی شده کرایسیس 1، کرایسیس 2 و کرایسیس 3 خواهد بود. علاوه بر این، کرایسیس 2 و کرایسیس 3 به صورت مجزا هم برای خرید در دسترس قرار خواهند گرفت تا افرادی که در گذشته بازسازی قسمت اول را خریداری نموده اند یا اینکه قصد دارند این آثار را جداگانه خریداری نمایند، مجبور نباشند کل آثار را دوباره تهیه نمایند.

استفن هالبیگ (Steffen Halbig)، مدیر این پروژه، در بیانیه خبری معرفی این اثر اعلام نموده است: ما هیجان زده ایم که اعلام کنیم بازی های به یادماندنی و نمادین کرایسیس در یک بسته و به صورت بازسازی شده برای سخت افزارهای نسل تازه باز خواهند گشت. هر بازی با بهبودهایی همراه شده است تا از نظر بصری و بعلاوه تجربه بازی روی پلتفرم های امروزی زیبا به نظر بیاید. کوشش ما این بوده که برترین تجربه کرایسیس را هم برای هواداران تازه این مجموعه و هم برای افرادی که می خواهند ماجراجویی های قدیمی خود را دوباره تجربه نمایند، ارائه دهیم.

بعلاوه کرایتک در بخش هایی از بیانیه خود اعلام نموده است که بازسازی سه گانه کرایسیس با توجه به همکاری آن ها با استودیو Saber Interactive بهینه سازی شده است. به احتمال زیاد برای بازسازی این آثار از موتور بازی سازی کرای انجین 5 (CryEngine 5) استفاده شده است. استودیو Saber Interactive در گذشته برای توسعه بازسازی بازی Halo: Combat Evolved و Halo: The Master Chief Collection به استودیو 343 Industries یاری نموده است. آن ها بعلاوه وظیفه توسعه پورت بازی ویچر 3 را برای کنسول نینتندو سوییچ بر عهده داشته اند.

اولین قسمت بازی کرایسیس در سال 2007 روی کامپیوترهای شخصی و در سال 2011 روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد. بعلاوه قسمت دوم و سوم این مجموعه هم به ترتیب در سال های 2011 و 2013 برای سه پلتفرم ذکرشده منتشر شدند. ناشر هر سه قسمت اول شرکت الکترونیک آرتس بود. نکته قابل توجهی که همیشه در رابطه با مجموعه بازی کرایسیس و این سه قسمت وجود دارد، گرافیک بسیار بالای آن ها در زمان عرضه است که به همین دلیل همیشه این مجموعه به اسم یکی از پرچم داران برترین گرافیک در میان بازی های مختلف شناخته شده است.

با این حال، اگرچه این نسخه بازسازی شده تجربه بهبود یافته ای را ارائه می دهد اما تعیین است که با توجه به گذر زمان این بار نمی توان چنین انتظاری را از آن داشته باشیم؛ این نکته را بازسازی قسمت اول به خوبی به ما نشان داد. البته، این چیز عجیبی هم نیست زیرا بازی فقط ریمستر شده است و شاهد ریمیک کامل آن نبوده ایم. با این وجود، همچنان مشتاقیم که ببینیم قسمت های دوم و سوم این مجموعه روی کنسول های امروزی چه عملکردی خواهند داشت.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1061

به "نسخه بازسازی شده سه گانه کرایسیس معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه بازسازی شده سه گانه کرایسیس معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید