اطلاعات تازهی از بازی Forza Motorsport منتشر شد؛ گیم پلی تازه آن را ببینید

به گزارش میهن دی ال، بازی فورتزا موتوراسپورت (Forza Motorsport) را می توان یکی از دقیق ترین شبیه سازهای رانندگی دانست. مدت زیادی بود که از این مجموعه خبری نبود و ما شاهد عرضه بازی فورتزا هورایزن (Forza Horizon) بودیم. حال شرکت ترن 10 (Turn 10) تصمیم گرفته که دوباره سری موتور اسپورت را برگرداند. در رویدادی که اخیراً برگزار گردید ما شاهد اطلاعات جدیدی از فورتزا موتوراسپورت بودیم. بازی فورتزا موتور اسپورت اواخر سال 2023 میلادی برای نسل نهمی ایکس باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

اطلاعات تازهی از بازی Forza Motorsport منتشر شد؛ گیم پلی تازه آن را ببینید

بازی فورتزا موتور اسپورت تمرکز بسیار زیادی روی واقعی بودن تجربه رانندگی دارد. به همین علت یک شبیه ساز کامل از رانندگی است. تمامی ماشین ها و پیست های بازی واقعی بوده و همین باعث می گردد تا شما تجربه بسیار منحصر به فردی داشته باشید. به طور کلی مجموعه فورتزا یکی از برترین مجموعه های انحصاری ایکس باکس بوده و موتور اسپورت نو نیز این راه را ادامه می دهد.

ماشین ها از همواره واقعی تر هستند

فورتزا موتور اسپورت بیش از 500 مایشن مختلف خواهد داشت. شما می توانید با 800 ارتقاء موجود در این بازی خودروهای خود را بهتر نموده و به رانندگی و رقابت بپردازید. ترن 10 تمام کوشش خود را نموده تا نوترین خودروها را وارد این مجموعه کند. به همین علت شما می توانید تعدادی از خودروهای بسیار خاص و نو را نیز در این بازی تجربه کنید.

برای شبیه سازی ماشین ها در داخل بازی، ترن 10 از تکنولوژی Spectrophotometer استفاده نموده است. این تکنولوژی ریزترین حرکات خودروها را ضبط نموده و ماشین ها به شدت واقعی هستند. از طرفی با توجه به این تکنولوژی رنگ خودروها نیز بسیار دقیق بوده و نسبت به نور محیط واکنش طبیعی تری نشان می دهد. ماشین ها در میانه راه آسیب هم خواهند دید تا تجربه بازی از همواره طبیعی تر باشد.

در کنار واقعی بودن، شرکت سازنده کوشش نموده تا تجربه این بازی مهیج هم باشد. به همین علت موتور اسپورت نو از نظرات کاربران نسبت به عناوین قبلی درس گرفته و یک تجربه جالب تری را از رانندگی به کاربر ارائه می دهد.

پیست ها و مکان های نو

فورتزا موتور اسپورت، دارای 20 محیط مختلف بوده و هر محیط چندین پیست مختلف برای رانندگی دارد. از طرفی در کنار جاده های قبلی ما شاهد 5 پیست نو در بازی هستیم. یکی از پیست های نو اضافه شده در آفریقای جنوبی بوده و Kyalami نام دارد. ترن 10 از نوترین تکنولوژی برای ثبت جزئیات محیط استفاده نموده و به همین علت محیط این بازی نزدیک به 10 برابر دقیق تر از عناوین قبلی است. همینطور اینکه با استفاده از لیزر جزئیات جاده ها به طور کامل اسکن شده تا واقعی ترین تجربه ممکن را به کاربر ارائه دهند.

چیزی که در این بازی نو است، آب و هوای پویا است. در بازی فورتزا موتور اسپورت نو امکان دارد به طور ناگهانی باران ببارد یا شرایط هوا بد بگردد. این قابلیت در عناوین قبلی فورتزا وجود نداشت و به همین علت اضافه شدن آن یک نکته بسیار مثبت است. مخصوصاً اینکه کاربران می توانند در شرایط مختلف با یکدیگر رقابت نموده و از رانندگی در باران با سرعت بالا لذت ببرند!

تجربه صدای بهتر

یکی از ویژگی های مهم یک بازی، صدای آن است. این موضوع در عناوین ریسینگ (Racing) اهمیت بیشتری هم پیدا می نماید. ترن 10 با شرکت Windows Sonic و Dolby Atmos همکاری نموده تا یک تجربه صدایی بسیار خاص را به کاربر منتقل کند. هر سیستم صدایی به شکلی ضبط شده که به واقعی ترین حالت ممکن به کاربر ارائه گردد. مجموعه فورتزا موتور اسپورت نزدیک به 20 سال سابقه داشته و در این مدت پیشرفت بسیار زیادی در زمینه صدا داشته است. به طور کلی صدای موتور، تایر و موارد دیگر بهبود بسیار زیادی نسبت به گذشته داشته است.

هنوز تاریخ عرضه رسمی بازی فورتزا موتور اسپورت اعلام نشده ولی انتظار می رود تا انتهای سال 2023 در دسترس هواداران قرار بگیرد.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت

25,591,340 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

12,800,430 تومان

مشاهده و خرید

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,783,960

تومان

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,150,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1508

به "اطلاعات تازهی از بازی Forza Motorsport منتشر شد؛ گیم پلی تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات تازهی از بازی Forza Motorsport منتشر شد؛ گیم پلی تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید