فلاحی: رفتار دولت در خصوص بهداشت مدارس را زیر نظر داریم ، زیرساخت ارتباطی مطالبه نمایندگان

به گزارش میهن دی ال، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس تمامی رفتار های دولت و وزارت آموزش و پرورش در باب نکات بهداشتی مدارس را زیر نظر دارد و اگر جایی کم کاری گردد سریعا تذکر داده خواهد شد.

فلاحی: رفتار دولت در خصوص بهداشت مدارس را زیر نظر داریم ، زیرساخت ارتباطی مطالبه نمایندگان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، گفت: جلسه ای که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر آموزش و پرورش داشت، توضیحاتی در باب بازگشایی مدارس از وزیر خواسته شد و ایشان نیز توضیحاتی ارائه کردند.

وی ادامه داد: در توضیحات وزیر مقرر شد مسائل آموزشی به چند دسته تقسیم گردد، از جمله تدریس حضوری برای مدارسی است که کمتر از 10 نفر دانش آموز در کلاس ها حضور دارند و تدریس غیرحضوری برای مدارسی است که تعداد زیادی دانش آموز دارند که باید به وسیله پیغام رسان شاد آموزش می دهند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: دسته دیگری از دانش آموزان هستند که به فضای مجازی و ابزار الکترونیکی دسترسی ندارند که این مورد به گفته خود وزیر حدود یک سوم جامعه محصل کشور هستند که باید به وسیله تلویزیون آموزش ببینند.

فلاحی با بیان اینکه دسته چهارمی از دانش آموزان هستند که به هیچ کدام از سه امکانات قبلی دسترسی ندارند، توضیح داد: وزارت آموزش و پرورش مکلف شده برای این دانش آموزان بسته های آموزشی فراهم سازد تا این دانش آموزان هم از تدریس محروم نمانند.

وی تاکید نمود: همچنان نمایندگان مجلس مطالباتی در باب بازگشایی مدارس از دولت و وزارت آموزش و پرورش دارند که مهم ترین آن ها فراهم کردن زیرساخت های بهداشتی، آموزشی و ارتباطی برای دانش آموزان است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اضافه نمود: نگرانی دیگری که در این مورد بود دسترسی بی کران فضای مجازی برای دانش آموزان است که دولت مکلف شد اینترنتی پاک و کنترل شده در دسترس تمامی دانش آموزان قرار دهد.

فلاحی با اشاره به نگرانی خانواده ها از بازگشایی مدارس، گفت: بعضی از خانواده ها از بازگشایی مدارس بسیار نگران هستند، زیرا رعایت کردن پروتکل های بهداشتی برای دانش آموزان بسیار سخت است که باید تضمین داده گردد که دانش آموزان از لحاظ بهداشتی در مضیقه نیستند.

وی ادامه داد: نگرانی بعدی خانواده ها هزینه بیش از حد فضای مجازی است که در این زمینه دولت مکلف شده است که اینترنت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار دهد تا خانواده ها هزینه ای برای آموزش مجازی دانش آموزان پرداخت نکنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در انتها بیان داشت: مجلس تمامی رفتار های دولت و وزارت آموزش و پرورش در باب نکات بهداشتی مدارس را زیر نظر دارد و اگر جایی کم کاری گردد سریعا تذکر داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 503

به "فلاحی: رفتار دولت در خصوص بهداشت مدارس را زیر نظر داریم ، زیرساخت ارتباطی مطالبه نمایندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلاحی: رفتار دولت در خصوص بهداشت مدارس را زیر نظر داریم ، زیرساخت ارتباطی مطالبه نمایندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید