عجله ای برای انتخاب جانشین کولاکوویچ در تیم ملی نداریم

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میلاد تقوی درباره شرایط مسابقات والیبال با توجه به بیماری کرونا اضافه کرد: همان گونه که اطلاع دارید، گسترش و شیوع ویروس کووید 19 باعث تغییر بسیاری از برنامه های جهانی از جمله بازی های المپیک و لیگ ملت های والیبال شد.

عجله ای برای انتخاب جانشین کولاکوویچ در تیم ملی نداریم

وی توضیح داد: به همین دلیل، فدراسیون تصمیم به قطع همکاری با ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی گرفت و قرارداد این مربی با توافق دو طرف و بدون هیچ مسئله ای فسخ شد و جا دارد از طرف خانواده عظیم والیبال، از زحمات کولاکوویچ در چند سال گذشته تشکر و قدردانی کنم.

سرپرست دبیری فدراسیون وایبال ادامه داد: عجله ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نداریم و با توجه به تجربیاتی که از گذشته داریم و نظرات کارشناسان، باید با آنالیز کامل در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی تصمیم بگیریم.

تقوی تاکید نمود: برخلاف اخبار منتشر شده از سوی رسانه های مختلف، در حال حاضر گزینه خاصی برای راهنمایی تیم ملی از سوی فدراسیون مطرح نیست. تمام گزینه های داخلی و خارجی را آنالیز خواهیم کرد و قطعاً با توجه به شرایط موجود، بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. عوامل مختلفی در تصمیم گیری ما تاثیرگذار خواهند بود و پس از این که سر فرصت به جمع بندی نهایی برای انتخاب سرمربی رسیدیم، نتیجه آن اعلام خواهد شد.

تقوی درباره تاثیر بحران کرونا در تقویم فدراسیون والیبال، گفت: قطعاً مسائل این بیماری کار را سخت تر نموده و محدودیت های زمانی برای فدراسیون ایجاد نموده است.

وی با بیان این که بعضی از برنامه های فدراسیون که وابسته به رویدادهای بین المللی بود، اجرا نخواهد شد، گفت: مابقی برنامه ها به قوت خود باقی است. ما در حال برنامه ریزی برای بعد از بحران کرونا هستیم، اما این که چه زمانی این بحران به سرانجام می رسد، قابل پیش بینی نیست. باید آماده باشیم تا هر موقع کشور به حالت عادی برگشت، فعالیت ها را آغاز کنیم.

وی در سرانجام با اشاره به انتخاب مجدد محمدرضا داورزنی به عنوان ریاست فدراسیون والیبال، گفت: درحال حاضر توقع جامعه والیبال با چند سال گذشته متفاوت است. بعد از بازگشت داورزنی به والیبال، نیازمند نگاه تازه ای به این رشته ورزشی بودیم و به نظر می رسد دیگر کسب افتخارات گذشته والیبال، برای این رشته پیشرفت محسوب نمی گردد. ما باید گام های محکم تری برداریم و به افتخارات عظیم تری دست پیدا کنیم. بنابراین روزهای حساسی برای این رشته ورزشی پیش رو داریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 263

به "عجله ای برای انتخاب جانشین کولاکوویچ در تیم ملی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجله ای برای انتخاب جانشین کولاکوویچ در تیم ملی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید