برگزاری ملاقات پیکان ، استقلال پیش از آغاز نیم فصل دوم

به گزارش میهن دی ال، مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال از برگزاری ملاقات لغوشده پیکان - استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تا پیش از آغاز نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر اطلاع داد.

برگزاری ملاقات پیکان ، استقلال پیش از آغاز نیم فصل دوم

به گزارش خبرنگاران، امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی درباره لغو ملاقات پیکان - استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، گفت: در جلسه هماهنگی بین اعضای دو تیم، حرفی از کرونا به میان نیامده بود، ولی همزمان با این قضیه باشگاه استقلال درباره تعویق بازی به سازمان لیگ درخواست داده بود و با توجه به تست هایی هم که داده بودند، قرار شد تست دوم را بدهند و جواب آن هم به تأیید بخش پزشکی فدراسیون فوتبال رسید و با توجه به اینکه نفرات شان به حدنصاب نرسیدند، این ملاقات لغو شد.

وی در خصوص زمان برگزاری بازی پیکان - استقلال توضیح داد: ما برای برنامه ریزی مسابقات شرایط بسیار سختی داریم. با توجه به اردوی تیم ملی و فیفا دی هایی که وجود دارد، ما تمام کوشش مان را می کنیم که خیلی زود تقویم مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را به شرایط گذشته برگردانیم تا بتوانیم مطابق روال و شرایطی که لیگ های معتبر دارند، لیگ را آغاز کنیم و به خاتمه برسانیم. تمام کوشش ما این است که این بازی را قبل از آغاز نیم فصل دوم برگزار کنیم. با توجه به اینکه ملاقات سوپرجام هم 18 بهمن برگزار می گردد و آغاز نیم فصل دوم 23 بهمن ماه است، تمام کوشش ما این است که با فاصله یکی دو روزه نسبت به بازی سوپرجام و پیش از آغاز نیم فصل دوم، بازی پیکان - استقلال را برگزار کنیم و به احتمال زیاد بین تاریخ 17 تا 23 بهمن ماه انجام خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی درباره برگزاری بازی طرفدار - استقلال در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر که در تاریخ 2 بهمن انجام خواهد شد، گفت: با توجه به قوانین نو مربوط به ویروس کرونا و اُمیکرون و اینکه افراد باید پنج روز در قرنطینه باشند، تیم استقلال باید پنج روز در قرنطینه باشد. اعضای تیم استقلال در یکی دو روز آینده مجدداً تست خواهند داد و درباره برگزاری این ملاقات باید یکی دو روز منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1292

به "برگزاری ملاقات پیکان ، استقلال پیش از آغاز نیم فصل دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ملاقات پیکان ، استقلال پیش از آغاز نیم فصل دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید