طرح بین المللی بازسازی 10 هزار منزل مسکونی در کرکوک عراق

به گزارش میهن دی ال، سازمان ملل از اجرای پروژه بازسازی 10 هزار منزل مسکونی در استان کرکوک، در ماه میلادی جدید اطلاع داد.

طرح بین المللی بازسازی 10 هزار منزل مسکونی در کرکوک عراق

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (UNEP) و سازمان بین المللی مهاجرت با حمایت اقتصادی ژاپن، میخواهد یک پروژه بازسازی شامل ترمیم و احداث بیش از 10 هزار منزل مسکونی در 135 روستای استان کرکوک عراق را اجرایی کند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی به اعلام سازمان ملل، این پروژه در آوریل جاری شروع می گردد و به مدت یک سال ادامه خواهد داشت تا منازلی که در طول جنگ با داعش بین سالهای 2014 تا 2017، تخریب شده اند، بازسازی شوند.

علی حمادی نماینده استان کرکوک در امور فنی گفت: میزان زیاد آواری که در ملکهای مردم این استان قرار گرفته است، بزرگترین و اصلی ترین مانع بازگشت دست کم 80 درصد از آوارگان این استان است.

سازمان بین المللی مهاجرت پیش تر شمار آوارگان استان کرکوک را 60 هزار نفر اعلام نموده بود.

مناطق جنوبی استان کرکوک در سالهای 2014 تا 2017، تحت اشغال داعش قرار داشت و در این مدت زیرساخت ها و منازل زیادی در این مناطق تخریب و با خاک یکسان شده که مستلزم آواربرداری سازماندهی شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 159

به "طرح بین المللی بازسازی 10 هزار منزل مسکونی در کرکوک عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بین المللی بازسازی 10 هزار منزل مسکونی در کرکوک عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید