5 کشتی گیر ایران در فینال، یک نفر در رده بندی

به گزارش میهن دی ال، 5 کشتی گیر کشورمان به ملاقات فینال و یک کشتی گیر به ملاقات رده بندی روز دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا راه یافتند.

5 کشتی گیر ایران در فینال، یک نفر در رده بندی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات شش وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز (یکشنبه) در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان) در حال برگزاری است و در انتها رقابت های مقدماتی 5 نماینده کشورمان به ملاقات فینال راه یافتند و یک کشتی گیر نیز در ملاقات رده بندی حضور دارد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم نادر نصری در دور اول با نتیجه 10بر صفر (ضربه فنی) راتاناتهیوا از تایلند را شکست داد وی در دور بعد مقابل روزگلدی سعیداف از ترکمنستان با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نصری در این مرحله مقابل جهانگیر میرزا توروبوف از ازبکستان با نتیجه 2 بر 2 (ضربه فنی) مغلوب گردید و به ملاقات رده بندی رفت. حریف وی در این ملاقات هونگ چانگ از چین تایپه است.

در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی در دور اول مقابل یونت اردنچیمگ از مغولستان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد وی در دور دوم ادیل کادیربک اولو از قرقیزستان را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 12 بر یک از سد سلطان بیسوف از قزاقستان گذشت و راهی ملاقات فینال شد. امامی در ملاقات فینال به مصاف شاروان از هند می رود.

در وزن 66 کیلوگرم امیرحسین حسینی در دور نخست ال آستا از سوریه را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 8 بر 4 از سد کاران از هند گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حسینی در این مرحله نیز تمولن انختویا از مغولستان را با نتیجه 13 بر 6 مغلوب کرد و به ملاقات فینال رسید. حریف وی در این ملاقات ریوما آنراکو از ژاپن است.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل وانگ از چین تایپه با نتیجه 12 بر یک به پیروزی رسید وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی در برابر ریوکی یوشیدا از ژاپن با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و به ملاقات انتهای رسید. حریف متقی نیا در ملاقات فینال عیسی شاپیف از ازبکستان است.

در وزن 84 کیلوگرم احمد بذری در دور نخست آلماس ژانیس از قزاقستان را با نتیجه 9 بر 3 مغلوب کرد وی در دور بعد آزات گاجیف از ترکمنستان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بذری در این مرحله مقابل جاورایل شاپیف از ازبکستان با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و به ملاقات فینال راه یافت. بذری در ملاقات نهایی با دیپاک پونیا از هند مبارزه می نماید.

در وزن 96 کیلوگرم دانیال شریعتی نیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم موهامت روزی کولی اف از ترکمنستان را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر ابراهیم الهام جانوف از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی ملاقات فینال شد. حریف شریعتی نیا در این ملاقات کانتورو تالانتبک اولو از قرقیزستان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 134

به "5 کشتی گیر ایران در فینال، یک نفر در رده بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کشتی گیر ایران در فینال، یک نفر در رده بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید