طراحی دکوراسیون خانه مجردی

به گزارش میهن دی ال، این خانه فوق مدرن با طراحی دکوراسیون خانه مجردی ، در کشور بلغارستان واقع شده است. طراحان خانه، به دنبال تصویر مدرنی از ترکیب بندی طراحی داخلی بودند که آینه ای از سبک زندگی چند فرهنگی و جهانی، و الهام بخش و راحت و درعین حال لوکس باشد.

طراحی دکوراسیون خانه مجردی

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق حصیری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

یکی از اصلی ترین نقاط مشترک در بازسازی و طراحی دکوراسیون خانه مجردی ، استفاده ای ظریف و متغیر از رنگ مشکی است. درهم تنیدگی مواد و مصالح لوکسی که در طراحی دکوراسیون به کار رفته، بر پایه ترکیب بندی سه گانه بنا شده: مرمر رنگ روشن، چوب کاراملی، سطوح مشکی که اغلب از روکش درست شده. سادگی کارآمد و مینیمال بودن طراحی آشپزخانه، تصویری زیبا از این درهم تنیدگی می باشد. تخته های مرمر لوکس، جزیره مدرن و مینیمال، و روکش های سفارشی مشکی کابینت های آشپزخانه، همگی روی پارکت چوبی خیره کننده و گرم این اتاق معنی پیدا نموده اند. این رنگ کاراملی در تمام نقاط آپارتمان به چشم می خورد، و محوطه عمومی را به راهرویی که به بخش های خصوصی ترِ خانه منتهی می گردد متصل می نماید.

نشیمن در این طراحی دکوراسیون خانه مجردی از یک نقطه کانونی مسحورکننده برخوردار است، شومینه ای که از تخته چوب ساخته شده و طرح کفپوش خانه را به صورت افقی و متغیر گسترش میدهد. پرده های سنگین و وفور بافت در دکوراسیون محیط ، یک نشیمن فوق العاده دنج و گرم و نرم برای استراحت و لم دادن به وجود آورده اند. اثاثیه آپارتمان همگی عظیم، لطیف، و راحت بوده و براساس مُد سال انتخاب شده اند. رومبلی و منسوجات تک تکِ آن ها خصوصیات خاص خود را دارد و رنگ طوسی آن ها هم یک فضای عمومی باشکوه و مجلل به وجود آورده.

در طراحی دکوراسیون خانه مجردی چراغ های مدرن و جذابی که در سرتاسر آپارتمان استفاده شده، یک نوع کارایی هنری به دکوراسیون بخشیده اند. اتاق خواب و حمام از لوازم فوق العاده لوکس و حال و هوای رو به انحطاط برخوردار هستند. لوازمی از قبیل روتختی ساتن مشکی، یک وان عظیم، جکوزی، نورپردازی نامحسوس و رنگی، المان های برنجی و چشمگیر، فضای شیک و مُد روز، به این اتاق ها دکوراسیون و فضای شگفت انگیزی بخشیده.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 273

به "طراحی دکوراسیون خانه مجردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون خانه مجردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید