صفر تا 100 تحصیل دندانپزشکی در چین (هر آنچه که باید بدانید)

به گزارش میهن دی ال، چین به سرعت به یک مقصد جذاب برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است و دانشجویان زیادی از سراسر جهان به دنبال تحصیل در چین می باشند که در این میان تحصیل دندانپزشکی و پزشکی در چین با استقبال زیادی روبرو شده است. لیسانس جراحی دندان معمولا با عنوان B.D.S. یا BChD یا BDentS شناخته می گردد، که اختصار Bachelor of Dental Surgery می باشند.البته در برخی از کشورها، دکتر جراح دندان (DDS) یا دکتر دندانپزشک (DMD) نامیده شده است که DDS و DMD همانند BDS یک مدرک دندان پزشکی است.

صفر تا 100 تحصیل دندانپزشکی در چین (هر آنچه که باید بدانید)

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات چگونه برای تحصیل به کانادا برویم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

یکی از پرطرفدارین ترین رشته های تحصیلی علوم پزشکی BDS است که مدت تحصیل BDS در بیشتر دانشگاه های پزشکی چین، بین پنج الی شش سال زمان می برد و سال آخر، دانشجویان در بیمارستان مشغول به کارآموزی می شوند. پس از اتمام دوره کارآموزی و قبولی در آزمون نهایی، دانشجویان پیروز به اخذ مدرک کارشناسی جراحی دندان می شوند.

دوره آموزشی BDS در بیشتر دانشگاه های چین به زبان انگلیسی تدریس می گردد و دانشجویان بین المللی زیادی از سراسر دنیا مشغول به تحصیل دندانپزشکی در چین هستند. رجحان دوره های پزشکی، با افزایش درخواست دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دوره های BDS در چین ارتباط مستقیم دارد.

امروزه دوره های دندانپزشکی در چین به استانداردهای بین المللی نزدیک است. واحدهای اصلی دوره آموزشی BDS، شامل آناتومی عمومی، بافت شناسی و جنین شناسی، داروشناسی، فیزیولوژی، آسیب شناسی، بیو شیمی (Bi-chemistry)، مورفولوژی دندان و میکروب شناسی دهان و دندان، پزشکی عمومی، تعویض و کار گذاشتن دندان مصنوعی، جراحی عمومی، دندانپزشکی ترمیمی، آسیب شناسی دهان، جراحی دهان و فک و صورت، علم مواد دندان، جامعه و دندان پزشکی پیشگیرانه، لثه درمانی و بیماری های دهان، ارتودنسی می باشد.

منبع: سفیرساعی
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 309

به "صفر تا 100 تحصیل دندانپزشکی در چین (هر آنچه که باید بدانید)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا 100 تحصیل دندانپزشکی در چین (هر آنچه که باید بدانید)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید