آشنایی با پردرآمدترین شغل ها در آلمان و انگلیس

به گزارش میهن دی ال، پردرآمدترین شغل ها در آلمان و انگلیس شامل مشاغل متفاوتی است و گستره بالایی دارد. داشتن تورم بسیار پایین و سیاست های مالی مثبت کشورهای اروپایی باعث شده است که ثبات مالی در کشورهای اتحادیه اروپا برقرار باشد.

آشنایی با پردرآمدترین شغل ها در آلمان و انگلیس

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

از جمله پرعایدیترین شغل ها در آلمان و انگلیس می توان به حوزه های علوم انسانی، فنی و مهندسی، پزشکی و بعضی مشاغل خاص اشاره نمود.البته پرعایدیترین شغل ها در آلمان و انگلیس نسبت به یکدیگر متفاوت بوده که این تفاوت هم با توجه به ساختار حکومت و برقراری سیاست ها و برنامه های کلان کشوری مشخص می گردد.برای مثال پرعایدیترین شغل ها در آلمان و انگلیس (برای کشور آلمان) شامل مشاوران در زمینه های مختلف از جمله مسئول حسابداری یک شرکت یا مجموعه، مشاوران حقوقی شرکت ها، مشاوران مدیریتی صنعتی و فنی برای کارخانه های عظیم و بسیاری از زمینه های دیگر می باشد.حقوق مشاوران در کشور آلمان که جزو پرعایدیترین شغل ها در آلمان و انگلیس محسوب می شوند، از حدود 30 تا 46 هزار یورو در سال آغاز شده و متناسب با مهارت و سابقه و توانایی افراد از 220 تا 370 هزار یورو در سال رشد می نماید. یکی از نکات مهم برای اشتغال در آلمان این میباشد که شما باید آموزش و یادگیری زبان آلمانی را دیده باشید تا بتوانید در آنجا شاغل شوید چون آلمان کشوریست که به شدت روی زبان آلمانی تاکید دارد.

مشاغل پرعایدی در آلمان چیست؟

مشاوران در رتبه اول از نظر پرعایدیترین شغل ها در آلمان و انگلیس محسوب می گردد. البته ما ابتدا کشور آلمان را آنالیز نموده و سپس به کشور انگلیس می پردازیم. از جمله پرعایدیترین شغل ها در آلمان و انگلیس مربوط به دندان پزشکی و پزشکی می باشد. سلامت در دنیا نقش اصلی داشته و افرادی که در کشور آلمان پزشک یا دندان پزشک هستند عایدی بسیار بالایی دارند. میانه حقوق این افراد در سال 79538 یورو می باشد.سیستم کشور آلمان بسیار قانون مند بوده و کار یک وکیل دشواری خاصی دارد. رشته حقوق جزو سخت ترین مشاغل در کشور آلمان هستند و برای انتخاب افراد، معیارهای بالایی را لحاظ می نمایند. وکلا در کشور آلمان به دلیل محبوبیت بالایی که دارند، دستمزدهای خوبی دریافت می نمایند.

پرعایدیترین شغل ها در آلمان و انگلیس در کشور آلمان شامل مشاوران، پزشکان و دندان پزشکان، مهندسی صنایع و سایر گرایشات مهندسی می باشد.میانه حقوق یک ساله وکلا در آلمان حدود 74000 یورو می باشد. در شاخه مهندسی در آلمان، رشته مهندسی صنایع بسیار مطرح می باشد. این رشته مهندسی جهت افزایش کارایی و بازدهی شرکت ها و کارخانه ها در دانشگاه ها ایجاد شده است و فوایدی از جمله صرفه جویی در وقت و انرژی و هزینه های جاری را دارد. شرکت های آلمانی هم به دلیل اهمیت رشته مهندسی صنایع حقوقی معادل 70000 یورو در سال به مهندسان صنایع می پردازند. چهارمین مورد از پرعایدیترین شغل ها در آلمان و انگلیس (برای کشور آلمان) رشته مهندسی می باشد. چون وظیفه مهندسان سنگین بوده و کوچک ترین اشتباه باعث ضرر و زیان اقتصادی می گردد، در نتیجه حقوق مناسبی را در نظر گرفته اند. میانه حقوق مهندسان در آلمان با گرایش های متفاوت حدود 69850 یورو در سال می باشد.

پرعایدیترین شغل ها در انگلیس

در این بخش به آنالیز مشاغل مطرح و پرعایدی در انگلیس می پردازیم:

  • مدیران ارشد اقتصادی در رتبه اول
  • معاونان فروش در رتبه دوم
  • معاونان مهندسی در رتبه سوم
  • دندان پزشکان و پزشکان

به طور کلی در کشور انگلیس به مدیران ارشد اقتصادی توجه ویژه ای می گردد. اگر در انگلیس شاغل شوید و آموزش زبان انگلیسی را کامل دیده باشید و به این زبان مسلط باشید قطعا به راحتی میتوانید شغل های زیادی را پیدا کنید. شغل های مدیریتی حساسیت بالایی داشته و مدیران بایستی بر تمامی نکات مهم از جمله اجرای کامل و صحیح استراتژی ها مسلط باشند. افرادی که بیشتر از 11 سال دارای سابقه کار هستند، بایستی حداقل دارای مدارک لیسانس مدیریت یا حسابداری باشند و این مسئله اهمیت شغل مدیران ارشد اقتصادی را نشان می دهد. میانه حقوق مدیران اقتصادی ارشد در سال حدود 112 هزار پوند می باشد که عایدی بسیار بالایی محسوب می گردد.معاونین فروش، ناظر و مسئول کلی امور مربوط به خرید و فروش و مقدار فراوری می باشد. بسیاری از معاونین فروش دارای مدرک مدیریت بازرگانی هستند.

بعلاوه برای به دست آوردن این شغل بایستی از حداقل 5 سال سابقه کار برخوردار بود. میانه حقوق این افراد 109 هزار پوند در سال می باشد. معاونین مهندسی هم وظیفه نظارت و رسیدگی به تیم مهندسی فعال در شرکت را بر عهده دارد. در واقع این افراد وظیفه ایجاد هماهنگی بین افراد را برعهده دارند. از جمله پرعایدیترین شغل ها در آلمان و انگلیس مدیران اجرایی، مهندسان پرواز و خلبانان می باشند.

بعضی نکات درباره پرعایدیترین شغل ها در آلمان و انگلیس

داشتن سابقه کاری به مدت مشخصی از الزامات کسب شغل معاون مهندسی می باشد. میانه حقوق این افراد حدود 108 هزار پوند در سال می باشد که رقمی قابل توجه می باشد. برای به دست آوردن شغل پزشکی و دندان پزشکی باید صلاحیت و شایستگی های علمی و فنی افراد اثبات گردد. کمترین مقدار مدرک کارشناسی ارشد می باشد. دندان پزشکان در حدود 99 هزار پوند عایدی دارند و محبوبیت بسیار بالایی هم دارند. در سایر حوزه های پزشکی از جمله پزشکی عمومی، پرستار خانه و دکتر خانواده، متخصص پوست و مو، متخصص جراحی و بعضی از موارد دیگر جزو پرعایدیترین شغل ها در آلمان و انگلیس (در کشور انگلیس) محسوب می شوند. البته در میان پرعایدیترین شغل ها در آلمان و انگلیس (در کشور انگلیس) مشاغلی مانند خلبانی و مهندسان پرواز، مدیریت بازاریابی و فروش، مدیران اجرایی شرکت های مختلف، مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارگزاران بورس و بازارهای اقتصادی و بعضی از موارد دیگر هم به چشم می خورد.

منبع: www.bartaramouz.ir

منبع: همگردی
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1021

به "آشنایی با پردرآمدترین شغل ها در آلمان و انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پردرآمدترین شغل ها در آلمان و انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید