سه کتاب از احمد محمود بعد از سال ها دوباره منتشر می شوند

به گزارش میهن دی ال، صالح رامسری مدیر انتشارات مشخص در مصاحبه با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در سال هایی که احمد محمود هنوز شهرت فعلی را نداشت، 3 کتاب را در اهواز به چاپ رساند که این کتاب ها با هزینه شخصی اش منتشر و توزیع شدند. مول، دریا هنوز آرام است و بیهودگی نام این 3 مجموعه داستان بودند که تا سال ها بعد و زمانی که زنده بود، اجازه انتشار دوباره شان را نمی داد. بعد از اینکه دیدیم این کتاب ها به صورت قاچاقی و غیرقانونی در کنار خیابان به فروش می فرایند، با هماهنگی و اجازه خانواده محمود، آن ها را دوباره حروفچینی نموده و قصد داریم هر 3 مجموعه داستان را در قالب یک کتاب با عنوان سه کتاب به چاپ برسانیم.

سه کتاب از احمد محمود بعد از سال ها دوباره منتشر می شوند

رامسری گفت: سه کتاب بعد از این مراحل برای دریافت مجوز به ارشاد رفت که مجوز چاپ را نیز دریافت کرد و حالا برای چاپ و توزیع آماده می گردد. این کتاب تا آخر این ماه منتشر خواهد شد.

مدیر انتشارات مشخص درباره کتابهایی دیگری که از محمود دردست انتشار دارد گفت: کتاب حکایت حال: مصاحبه با احمد محمود شامل مصاحبه لیلی گلستان با احمد محمود است که ما چاپ سوم آن را راهی بازار نشر نموده ایم. اولین چاپ این کتاب را در سال 1383 منتشر و توزیع کردیم و حالا به چاپ سوم رسیده است.

وی اضافه کرد: به همراه این کتاب، اثری دیگری از محمود را با عنوان قصه آشنا به چاپ رسانده ایم که مجموعه داستانی از این نویسنده است که 23 سال پیش توسط انتشارات نگاه به چاپ رسیده بود. انتشارات نگاه 3 چاپ از این کتاب را عرضه کرد و سپس امتیاز انتشار این کتاب به انتشارات مشخص واگذار شد. به این ترتیب، ما اولین چاپ خودمان از قصه آشنا و در واقع چهارمین نوبت چاپ کتاب را وارد بازار نشر نموده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 288

به "سه کتاب از احمد محمود بعد از سال ها دوباره منتشر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه کتاب از احمد محمود بعد از سال ها دوباره منتشر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید