دو سوم آمریکایی ها حرکت کشورشان را در مسیری نادرست می دانند

به گزارش میهن دی ال، درصد آمریکایی هایی که فکر می نمایند کشورشان در جهت نادرست حرکت می نماید، این ماه بعد از آشوب خشونت بار در کنگره آمریکا و در بحبوحه نگرانی ها از خشونت بیشتر در زمان تحلیف جو بایدن، جهش دو رقمی داشته است.

دو سوم آمریکایی ها حرکت کشورشان را در مسیری نادرست می دانند

نظرسنجی روز یکشنبه یواس ای تودی و دانشگاه سافولک نشان می دهد که اکنون دو سوم آمریکایی ها باور دارند که کشورشان راه درستی را طی نمی کند و این یک افزایش دو رقمی را نسبت به نظرسنجی گذشته در ماه دسامبر نشان می دهد.

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان (52 درصد) گفتند که دونالد ترامپ باید به دنبال خشونت های ششم ژانویه در کنگره از قدرت عزل گردد. بیش از چهار تن از 10 شرکت نماینده گفتند که ضروری است کنگره به منظور حفظ دموکراسی آمریکا وارد عمل گردد.

با این حال، تنها کمتر از یک سوم آمریکایی ها هنوز ادعاهای رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر وقوع تقلب انتخاباتی علیه او را باور دارند و 64 درصد بایدن را برنده قانونی می دانند.

زمانی که بحث بر سر خشونت ها در کنگره شد، بعضی آمریکایی ها با آن مخالفت کردند اما در میان پاسخ دهندگان بعضی هم حامی این آشوبگران شدند. حدود 70 درصد باور دارند که حمله نمایندگان به کنگره مجرمان بودند، در حالی که 24 درصد گفتند که آشوبگران خیلی پیش رفتند، اما حرف حقی داشتند. 56 درصد هم خشونت بیشتر در مراسم تحلیف این هفته بایدن را پیش بینی می نمایند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 761

به "دو سوم آمریکایی ها حرکت کشورشان را در مسیری نادرست می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو سوم آمریکایی ها حرکت کشورشان را در مسیری نادرست می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید