درگیری فیزیکی در تیم نوجوانان شهرخودرو

به گزارش میهن دی ال، خبرنگاران/خراسان رضوی در حالی که تیم بزرگسالان شهرخودرو کاندیدای اصلی سقوط به لیگ یک محسوب می گردد، تیم های پایه این باشگاه هم شرایط عجیبی را تجربه می نمایند.

درگیری فیزیکی در تیم نوجوانان شهرخودرو

در روزی که شهرخودرو همانند لیگ برتر، در جام حذفی هم با شکست مقابل مس رفسنجان از گردونه رقابت ها کنار رفت، اتفاقات عجیبی در تیم های پایه این باشگاه نیز رقم خورد که منجر به زدو خورد میان 2 پیشکسوت فوتبال ایران شد.

پیش از این قرار بود روز سه شنبه، تیم نوجوانان شهرخودرو که قاسم دهنوی راهنمایی آن را برعهده دارد، راهی ساری گردد تا در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور به میدان برود، اما حمیدرضا زوهانی، مدیر تیم های پایه شهرخودرو جلوی حرکت اتوبوس را گرفت و گفت قاسم دهنوی برکنار شده است.

این رفتار زوهانی با واکنش دهنوی روبه رو شد و در نهایت طرفین با یکدیگر به صورت فیزیکی درگیر شدند. با ورود پلیس به محل حادثه در نهایت طرفین به کلانتری رفتند.

در واکنش به این اتفاقات، اعضای تیم نوجوانان نیز گفتند بدون قاسم دهنوی به ساری نمی فرایند و تا به امروز تیم مشهد را ترک نکرده است.

تیم نوجوانان شهرخودرو در 1 بازی دیگر این فصل هم به علت مشابه در میدان حاضر نشده و اگر در ساری هم حضور نیابد، احتمالا از جدول رقابت ها کنار گذاشته خواهدشد و به یک دسته پایین تر سقوط می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1333

به "درگیری فیزیکی در تیم نوجوانان شهرخودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری فیزیکی در تیم نوجوانان شهرخودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید