خبرنگاران 2 هزار پایگاه جمع آوری فطریه در استان کرمانشاه برپا می شود

به گزارش میهن دی ال، کرمانشاه - خبرنگاران - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به نزدیکی عید سعید فطر گفت: 2 هزار پایگاه (صندوق) ثابت و سیار برای جمع آوری فطریه و کفاره در سطح استان برپا می شود.

خبرنگاران 2 هزار پایگاه جمع آوری فطریه در استان کرمانشاه برپا می شود

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی کمیته امداد کرمانشاه، محسن رخصی روز سه شنبه گفت: این پایگاه های ثابت و سیار در روز اقامه نماز عید فطر در مصلاهای نماز عید دایر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه نماز عید سعید فطر در مصلای نماز جمعه کرمانشاه و مصلاهای نماز دیگر شهرها براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می شود، اضافه کرد: این نهاد به عنوان دبیرخانه زکات در استان متولی جمع آوری فطریه و کفاره مردمی است.

رخصی تاکید کرد: پایگاه ها پیش از نماز عید سعید فطر در مصلاهای اقامه نماز، معابر، میادین و محلات شهرها تا ظهر همان روز به منظور دریافت زکات فطره کسانی که پیروز به پرداخت نشده اند، مستقر خواهند شد.

وی یادآور شد: علاوه بر استقرار پایگاه های ثابت و سیار، دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و درگاه های الکترونیک نیز فطریه و کفارات مردم را دریافت می کنند.

رخصی اضافه کرد: همچنین خیران و مردم روزه دار می توانند با شماره گیری کد دستوری #5*8877* از طریق گوشی تلفن همراه، فطریه و کفارات خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: مراجعه به سایت الکترونیک WWW.emdad.ir و تماس با تلفن گویا 096887 از دیگر درگاه های الکترونیک برای دریافت فطریه و کفارات هستند.

رخصی گفت: مردم می توانند از طریق اپلیکیشن های بله، بام، سکه، ایوا و سنا نیز زکات فطره و کفاره عمد و غیرعمد خود را پرداخت کنند.

او اضافه کرد: فطریه جمع آوری شده در همان روز عید توسط این نهاد بدست افراد کم برخوردار از پیش شناسایی شده می رسد.

از جمعیت 2 میلیون نفری استان کرمانشاه، حدود 200 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 939

به "خبرنگاران 2 هزار پایگاه جمع آوری فطریه در استان کرمانشاه برپا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 هزار پایگاه جمع آوری فطریه در استان کرمانشاه برپا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید