خبرنگاران تکمیل مجموعه ورزشی محلات 25 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد

به گزارش میهن دی ال، خمین - خبرنگاران - رئیس اداره ورزش و جوانان محلات گفت: مجموعه ورزشی چند منظوره یک هزار نفری این شهرستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل و راه اندازی آن 25 میلیارد ریال اعتبار احتیاج است.

خبرنگاران تکمیل مجموعه ورزشی محلات 25 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد

مسعود قمری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: عملیات اجرایی این سالن ورزشی به مساحت چهار هزار متر مربع از سال 94 شروع شده و تکمیل آن یکی از احتیاجهای پایه در حوزه ورزش شهرستان محسوب می گردد.

وی بیان نمود: 65 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی تا به امروز برای ساخت این مجموعه ورزشی هزینه شده و در صورت تامین منابع اقتصادی مورد احتیاج، این طرح تا انتها سال جاری بهره برداری می گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محلات بیان نمود: در این سالن، تمام بازی های توپی نظیر فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال و بدمینتون انجام می گردد.

قمری با بیان اینکه یکی از اهداف مهم اداره ورزش و جوانان همگانی کردن ورزش است، اضافه نمود: راه اندازی این مکان ورزشی برای برگزاری مسابقات استانی و ملی در این شهرستان احتیاج است و بخشی از کمبود سرانه ورزشی در محلات را جبران می نماید.

16 باشگاه بدنسازی، چهار سالن ورزشی توپی و سه سالن ررزمی در محلات و نیم وروجود دارد و علاوه بر آن یک سالن تیراندازی با تفنگ، 2 سالن رزمی و چهار خانه ورزشی در روستاهای این شهرستان فعالیت دارند.

محلات و نیم ور سه زمین چمن دارند.

محلات یکی از شهرستان های واقع در نوار جنوبی استان مرکزی است که 55 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 671

به "خبرنگاران تکمیل مجموعه ورزشی محلات 25 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تکمیل مجموعه ورزشی محلات 25 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید