جهش آمار ابتلا به کرونا در فرانسه

به گزارش میهن دی ال، برای اولین بار از ماه مه تا به امروز در فرانسه بیش از 4000 مورد ابتلا به ویروس کرونا ظرف یک دوره 24 ساعته گزارش شده است.

جهش آمار ابتلا به کرونا در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش بی بی سی، دولت این کشور گفت که 4771 مبتلا در یک روز شناسایی شده اند که 1000 مورد بیش از روز چهارشنبه است.

افزایش شمار موارد تایید شده در فرانسه از اواسط ماه اوت در حال شتاب دریافت بوده است. فرانسه ظرفیت انجام تست را گسترش داده و وزارت بهداشت گفت در یک هفته اخیر 664 هزار تست دیگر انجام داده است. اما در عین حال آمار موارد مثبت هم درحال افزایش بوده است.

مقام ها می گویند که ویروس کرونا اکنون بیشتر در شهر های عظیم در میان جوانان در حال شیوع است که اغلب علائم جدی نشان نمی دهند و به همین دلیل شمار کسانی که در بیمارستان ها بستری می شوند افزایش زیادی پیدا ننموده است.

با این حال سه شهرِ سن اتین، نیس و تولوز پوشیدن ماسک را در مراکز شهر اجباری نموده اند. زدن ماسک از قبل در نقاط شلوغ پاریس الزامی بود.

همزمان ژان میشل بلانکر وزیر آموزشِ فرانسه هرگونه تاخیری در بازگشایی مدارس که قرار است از اول سپتامبر آغاز گردد را رد نموده، با این حال پذیرفت که ممکن است در بعضی نقاط استثنا هایی وجود داشته باشد.

در همین حال اسپانیا، آلمان و ایتالیا بالاترین آمار ابتلا از اواخر آوریل یا مه را گزارش نموده اند.

بنابه گزارش ها بسیاری از موارد گزارش شده تازه در اسپانیا در میان جوانان روی داده و گفته می گردد موارد ابتلا در آلمان ناشی از عدم رعایت توصیه های فاصله گیری اجتماعی و بازگشت مسافران مبتلا از خارج است.

انگلیس که بالاترین آمار مرگ در همه گیری کووید-19 در اروپا را دارد هم روز پنجشنبه از ابتلای 1182 نفر دیگر اطلاع داد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 453

به "جهش آمار ابتلا به کرونا در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهش آمار ابتلا به کرونا در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید