تعویض چمن مصنوعی بوستان قصر در طرح استقبال از نوروز 1401

به گزارش میهن دی ال، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 تهران از تعویض چمن مصنوعی بوستان قصر در اجرای طرح استقبال از بهار 1401خبر داد.

تعویض چمن مصنوعی بوستان قصر در طرح استقبال از نوروز 1401

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، محسن راجی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 تهران ضمن اعلام این خبر اضافه نمود : با توجه به تغییر سبک زندگی و کاهش تحرک شهروندانگذران اوقات فراغت شهروندان ارتباط نزدیکی با برنامه ریزی های مدیریت شهری پیدا نموده است.

وی گفت: زیرا که ساماندهی فضاها ورزشی و تأمین امکانات فراغتی تا حدود زیادی به کمیت و کیفیت تجهیزات آنها وابسته است و نقش مدیریتی ارگانها و سازمانهای مختلف شهری نظیر شهرداری جهت تامین و نگهداشت فضاهای تفریحی- ورزشی مورد احتیاج اقشار مختلف جامعه برای بهتر سپری کردن اوقات فراغت افراد پر اهمیت می باشد.

راجی اضافه نمود: به همین دلیل و با توجه به اهمیت اجرای طرح نگهداشت شهر و پیرو بازدید های انجام شده قبلی از سطح اماکن ورزشی محلات کم برخوردار منطقه و با پیگیری شورایاران محله، چمن مصنوعی بوستان قصر در محله حشمتیه - قصر در طرح استقبال از نوروز 1401 تعویض گشت تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه کنیم.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 تهران در انتها ضمن اظهار امیدواری در جهت خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان در مورد برطرف مسائل و ارتقای سطح کیفیت زندگی آنها با اجرای طرح نگهداشت شهر بیان کرد ایستگاه بعدی جهت تعویض چمن مصنوعی، زمین چمن شهید جمالی در محله نظام آباد می باشد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1379

به "تعویض چمن مصنوعی بوستان قصر در طرح استقبال از نوروز 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض چمن مصنوعی بوستان قصر در طرح استقبال از نوروز 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید