تور افریقای جنوبی: سان سیتی، بهشت تفریحات آفریقای جنوبی

به گزارش میهن دی ال، شهر سان سیتی یکی از بهترین مقصدهای گردشگری آفریقای جنوبی است که به بهشت تفریحات و سرزمین تفریح این کشور معروف است. به علت جذابیت های بیش از

تور افریقای جنوبی: سان سیتی، بهشت تفریحات آفریقای جنوبی

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

حد شهر سان سیتی، گردشگران تور آفریقای جنوبی این شهر را نیز در کنار دیگر شهرهای آفریقای جنوبی مانند ژوهانسبورگ و کیپ تاون در برنامه سفر خود قرار می دهند.

پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله از وبلاگ ققنوس با ما همراه باشید تا با شهر سان سیتی و دیدنی ها و تفریحات آن بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با سان سیتی

سان سیتی (Sun City) به معنی شهر آفتاب، نه یک شهر، بلکه یک مجموعه تفرجگاهی بسیار بزرگ و لوکس در شمال غربی آفریقا است که در سال 1979 میلادی افتتاح شده است. شهر سان سیتی بین منطقه حفاظت شده و پارک جنگلی پیلانزبرگ (Pilanesberg) و رودخانه الاندس (Elands River) قرار گرفته است و حدود 2 ساعت با شهر ژوهانسبورگ (Johannesburg) فاصله دارد.

آب و هوا و برترین زمان برای سفر به شهر سان سیتی

سان سیتی در منطقه معتدل آفریقای جنوبی قرار گرفته است و به همین علت در بیشتر روزهای سال، آب و هوایی معتدل دارد. میانگین دمای هوای شهر سان سیتی آفریقای جنوبی بین 20 تا 30 درجه سانتیگراد نوسان دارد و پاییز و زمستان برترین زمان برای سفر به این منطقه گردشگری است.

بهار (آگوست تا نیمه اکتبر)

شهر سان سیتی در فصل بهار آب و هوای متعدل دارد و دمای هوا بین 23 تا 35 درجه سانتیگراد نوسان خواهد داشت و می توانید تقریباً در تمامی فعالیت های این مجموعه حضور داشته باشید.

تابستان (نیمه اکتبر تا نیمه فوریه)

سان سیتی تابستان هایی گرم و با رطوبت بالا دارد که دمای هوا تا 32 درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید. اما در این فصل نیز می وانید به شهر سان سیتی آفریقای جنوبی سفر کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید. فصل تابستان زمان مناسبی برای لذت بردن از حیات وحش اطراف این منطقه و بعلاوه روستاها و مزارع کشاورزی است.

پاییز (نیمه فوریه تا آوریل)

آب و هوای عالی و بعلاوه همزمانی با تعطیلات عید پاک باعث هجوم گردشگران مختلف از سراسر جهان به شهر سان سیتی آفریقای جنوبی می گردد. آب و هوای سان سیتی در این فصل از سال بسیار لذتبخش است و دما بین 20 تا 30 درجه تغییر خواهد نمود. برترین پیشنهاد در این فصل، استفاده از تفریحات آبی سان سیتی و پارک دره موج ها (Valley of the Waves) است.

زمستان (می تا سپتامبر)

زمستان ها در سان سیتی سرد است و به علت کم شدن تعداد گردشگران نسبت به پاییز، باعث می گردد این فصل نیز زمان مناسبی برای سفر به این منطقه باشد. در این فصل نیز می توانید از منطقه ها حفاظت شده و پناهگاه های حیات وحش اطراف سان سیتی بازدید کنید.

تفریحات سان سیتی

زمین های گلف

تفرجگاه سان سیتی به دو زمین گلف حرفه ای مجهز است و سالانه مسابقات حرفه ای گلف در آن برگزار می گردد. اما علاوه بر دیدنی مسابقات اگر خودتان نیز دوست دارید گلف بازی کنید، می توانید از دیگر زمین های گلف این مجموعه بهره ببرید.

دو زمین گلف Gary Player Course و Lost City از برترین زمین های گلف در آفریقای جنوبی هستند که می توانند روزهای لذتبخشی را برای شما رقم بزنند.

تفریحات هیجان انگیز

پارک های آبی و تفریحات دریایی از جمله دیدنی های سان سیتی هستند که هواداران بسیاری در میان گردشگران دارند. پارک آبی دره موج ها در سان سیتی از برترین و مجهزترین پارک های آبی در سرتاسر قاره آفریقا به شمار می رود. در این مجموعه یک سرسره عمودی 17 متری قرار گرفته است که می توانید سطح آدرنالین خون شما را به حدبیشتر برساند.

اما علاوه بر پارک های آبی، می توانید از بالن سواری در آسمان این منطقه نیز لذت ببرید. تورهای سافاری بالن سواری هر روزی در طلوع آفتاب پرواز می نمایند. در این تور علاوه بر دیدنی زیبایی طلوع آفتاب و طبیعت بکر این منطقه، می توانید گله های حیوانات وحشی در پارک ملی پیلانزبرگ را نیز دیدن کنید.

تفریحات خانوادگی

پارک Chimp & Zee که به تازگی در شهر سان سیتی افتتاح شده است، یک مقصد فوق العاده مجذوب کننده برای تفریحات خانوادگی است. در این پارک انواع بازی ها و موانع مانند پل های معلق با طناب ایجاد شده است تا لحظات مفرحی را برای شما و خانواده تان رقم بزند.

بعلاوه یکی دیگر از تفریحات سان سیتی، تور دهکده لیتو-کگولو (Leeto-Kgolo) است که شما را با فرهنگ و سبک زندگی سنتی قبایل آفریقای جنوبی آشنا خواهد نمود. در این تور می توانید سنت ها و آیین های بومی قبایل سنتی آفریقا را بشناسید و غذاهای آنها را امتحان کنید. بعلاوه در این تور می توانید در منطقه ها اطراف دهکده دوچرخه سواری کنید.

علاوه بر این موارد، پارک جنگلی Letsatsing نیز یکی دیگر از دیدنی های سان سیتی است که تورهای سافاری با موتورهای 4 چرخ در آن برگزار می گردد و می توانید در این منطقه به گشت و گذار بپردازید و از حیواناتی مانند زرافه و کرگدن بازدید کنید.

تفریحات ساحلی

شهر سان سیتی بهشت تفریحات آفریقای جنوبی است و در آن هرگونه تفریحی که در نظر داشته باشید پیدا خواهد شد. یکی از دیدنی های سان سیتی، امکان استفاده از آفتاب درخشان این منطقه و استراحت در کنار استخرها و … است.

بعلاوه سواحل مصنوعی زیبایی در این مجموعه وجود دارد که هر 90 ثانیه موج هایی به طول 2 متر می سازد. اما علاوه بر این سواحل مصنوعی، آبشارهای مصنوعی نیز در این مجموعه ساخته شده است که بازدید از آنها یا کشف تونل ها و غارهای مخفی موجود در آنها می تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

اگر در پی یک تجربه استثنایی هستید، پیشنهاد می کنیم یک میز در بالکن کافه Brew Monkey رزرو کنید و از آفتاب و چشم انداز شگفت انگیز این کافه لذت ببرید.

حیات وحش

آفریقای جنوبی بیش از هر چیز به داشتن طبیعت بکر و حیات وحش استثنایی خود شناخته شده است و شهر سان سیتی آفریقای جنوبی نیز در نزدیکی پارک های ملی و منطقه ها حفاظت شده از قبیل پارک پیلانزبرگ واقع شده است.

با رزرو کردن تورهای سافاری می توانید یک گشت شگفت انگیز در این پارک ملی را تجربه کنید و حیوانات استثنایی آفریقا از جمله فیل، شیر، پلنگ، زرافه، غزال، اسب آبی و … را از فاصله ای نزدیک دیدن کنید. بازدید از این منطقه حفاظت شده یکی از برترین تجربه هایی است که در تور آفریقای جنوبی خواهید داشت.

البته باید بدانید که دو نوع تور سافاری در این منطقه وجود دارد؛ یک تور سافاری صبح از طلوع آفتاب شروع می گردد و بیدار شدن طبیعت را خواهید دید، و یک تور سافاری شبانه که شما را به قلب تاریکی و صداهای دلهره آور حیات وحش خواهد برد.

شهر سان سیتی آفریقای جنوبی در نزدیکی پارک های ملی و منطقه ها حفاظت شده از قبیل پارک پیلانزبرگ واقع شده است.

هتل های سان سیتی

همانگونه که گفتیم، سان ستی آفریقای جنوبی در واقع یک مجموعه تفرجگاهی بزرگ است که علاوه بر تفریحات متعدد، هتل ها و مراکز اقامتی متنوعی نیز در آن وجود دارد. در ادامه شما را با هتل های مختلف سان سیتی آشنا خواهیم ساخت:

هتل قصر شهر گمشده (The Palace of the Lost City)

هتل قصر شهر گمشده لوکس ترین هتل در مجموعه سان سیتی است که یک اقامت بینظیر را در آن تجربه خواهید کرد. اتاق های زیبا با امکانات بالا و رستوران های درجه یک از جمله ویژگی های این هتل به شمار می فرایند.

این هتل در یک برج 9 طبقه ساخته شده است و چشم انداز ای که از طبقه نهم این هتل نظاره خواهید کرد، شما را شگفت زده می نماید. ترکیبی از استخر ها و پارک های آبی در کنار جنگل انبوه و وسیع آفریقای جنوبی می تواند شما را برای ساعت ها مجذوب خود کند.

هتل کاسکیدز (Cascades)

کاسکیدز دیگر هتل شهر سان سیتی آفریقای جنوبی است که قیمت و کیفیت کمتری نسبت به هتل قصر شهر گمشده دارد. این هتل با تعداد زیادی از آبشارها و استخرهای مختلف احاطه شده و نمای خارجی آن با معماری قوم باستانی آزتک طراحی شده است.

این هتل در مرکز سان سیتی واقع شده است و با اقامت در آن، دسترسی فوق العاده ای به دیگر نقاط و دیدنی های سان سیتی خواهید داشت. بعلاوه علاوه بر یک استخر آب گرم، هتل کاسکیدز زمین های تنیس زیبایی دارد که می توانید اوقات خود را در آن سپری کنید.

هتل کاباناس (Cabanas)

مقرون به صرفه ترین هتل شهر سان سیتی آفریقای جنوبی، هتل کاباناس است که فاصله کمی به طبیعت زیبای شهر سان سیتی دارد. بعلاوه این هتل به پارک آبی Waterworld Lake نیز بسیار نزدیک است و می توانید به راحتی به این مرکز تفریحی سر بزنید. در این مرکز امکان استفاده از تفریحات متعددی مانند جت اسکی، پاراسل، اسکی روی آب و … خواهید داشت.

اتاق ها و واحدهای اقامتی این هتل بسیار جادار و مناسب اقامت خانواده ها هستند. ضمن اینکه همه اتاق های به دریاچه یا باغ این هتل دید دارند و در هر صورت چشم انداز مجذوب کنندهی را خواهید داشت. ضمن اینکه می توانید با دوستان و عزیزان خود در زمین مینی گلف این هتل سرگرم شوید.

منبع: ققنوس
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1187

به "تور افریقای جنوبی: سان سیتی، بهشت تفریحات آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور افریقای جنوبی: سان سیتی، بهشت تفریحات آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید