تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش های مختلف مالی به 119 هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش میهن دی ال، تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش های مختلف مالی تا خاتمه مهرماه امسال به 119 هزار میلیارد ریال رسید.

تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش های مختلف مالی به 119 هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی بانک توسعه تعاون، این بانک از ابتدای امسال حدود 60 درصد از تسهیلات پرداختی خود را به بخش صنعت و معدن پرداخت نموده است. اندازه تسهیلات پرداختی به فعالان مالی در حوزه صنعت و معدن به 68 هزار میلیارد ریال رسیده است.

بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای در بخش کشاورزی نیز اقدامات مناسبی انجام داده است. اندازه تسهیلات پرداختی در سرفصل کشاورزی از ابتدای سال تا سرانجام مهر ماه به 16 هزار میلیارد ریال رسیده است.

بخش خدمات نیز از تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون بهره مند شده است. اندازه تسهیلات پرداختی به این بخش در مدت مذکور به 16 هزار میلیارد ریال رسیده است.

در هفت ماه امسال اندازه تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش بازرگانی نیز به 14 هزار میلیارد ریال رسید. ضمن آن که این تسهیلات به بخش مسکن و ساختمان از 6 هزار میلیارد ریال عبور نموده است.

بانک توسعه تعاون به عنوان جوان ترین بانک دولتی ایران امسال پرداخت 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات را هدف گذاری نموده است.

بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری بیش از 26 هزار میلیارد ریال تسهیلات در این سرفصل اعطا نموده است.

تا سرانجام مهر ماه امسال به بیش از 26 هزار و 500 طرح در سراسر کشور تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است. این اندازه تسهیلات توانسته است حدود 52 هزار شغل پایدار در استان های کشور ایجاد کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1202

به "تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش های مختلف مالی به 119 هزار میلیارد ریال رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به بخش های مختلف مالی به 119 هزار میلیارد ریال رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید