آنالیز افسردگی در رادیو

به گزارش میهن دی ال، تهران (پانا) - برنامه رادیویی عشق کتاب فردا یکشنبه 12 دی ماه ساعت 16 و 30 دقیقه به آنالیز کتاب مشکل همواره افسردگی می پردازد.

آنالیز افسردگی در رادیو

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه عشق کتاب برای دوستداران کتاب روانه آنتن رادیو سلامت می گردد و با هدف معرفی کتاب های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل کتاب و قلم با هدف ترویج کتابخوانی پخش می گردد. این برنامه روز یکشنبه 12 دی ماه کتاب مشکل همواره افسردگی نیست نوشته هیلاری جیکوب هندل را مورد برری قرار می دهد. مهمان برنامه هم عبدالله مقدمی نویسنده است.

این برنامه شامل آیتم های متنوع است. آیتم کتاب امروز به معرفی کتاب های حوزه روانشناسی اختصاص دارد. بعلاوه آیتم کتاب تازه هم در قالب گفت و گو با مروجان کتابخوانی و کتابخوان ها پخش می گردد. برنامه عشق کتاب روزهای یکشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو سلامت پخش می گردد. سارا شریفی تهیه کننده و دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه است.

در معرفی کتاب آمده است: مشکل همواره افسردگی نیست، فرصتی است برای کاوشی عمیق تر در احساساتمان و هر آنچه برای فرار و دوری از آن ها انجام می دهیم. احساس موضوعی است که هیچ انسانی با آن بیگانه نیست و آن را در لحظه لحظه زندگی اش تجربه می نماید. نقش احساسات در درمان های روان شناختی پراهمیت است. در این کتاب خواننده با نقش پررنگ احساسات در جلسه درمان آشنا می گردد. روایت نویسنده از جلسات درمان، این تصویر را ملموس تر و روشن تر می سازد. با این همه، شاید مهم ترین پیغام کتاب، چه برای روان درمانگران و چه برای هر مخاطبی، به رسمیت شناختن احساساتمان است. مثلث تغییر، روشی است برای پویش در دریای احساسات؛ و پس از آشنایی با آن، با آسودگی بیشتری پای در این دریا می نهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1319

به "آنالیز افسردگی در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز افسردگی در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید