کتاب به وسیله نمایشگاه مجازی به اقصی نقاط کشور رسید

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران ، محمدرضا توکل صدیقی، مدیر انتشارات صابرین درگفت وگو با روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران بیان نمود: این که یک کار جدی در زمینه برگزاری مجازی نمایشگاه کتاب آغاز شد، یک نکته مثبت است و این که مسائل و نواقصی هم وجود دارد در دوره نخست طبیعی بوده و باید واقع بین باشیم.

کتاب به وسیله نمایشگاه مجازی به اقصی نقاط کشور رسید

وی ادامه داد: البته معتقدم که یک سری موارد و سیاست ها باید در دوره های بعد اصلاح یا بازنگری شوند که ارائه تخفیف یکی از آن هاست، چراکه این کار می تواند به کتابفروشی ها ضربه بزند. البته با جمیع جهات، این که به وسیله این نمایشگاه کتاب به اقصی نقاط کشور رسیده، ارزشمند است.

این ناشر همچنین اظهار کرد: نمایشگاه مجازی کتاب تا حدودی توانست در دسترسی به کتاب و تازه های نشر در حوزه های مختلف عدالتی را در کشور برقرار کند. البته معتقدم که باید تدابیری اندیشیده گردد که بعضی مسائل پیش روی ناشران ازجمله هزینه های پست و مسائل ارسال کتاب، کمتر گردد. در این زمینه برای بهتر برگزار کردن دوره های بعد، باید تمهیداتی اندیشیده گردد.

توکل صدیقی در پایان گفت: انتشارات صابرین با حدود 230 عنوان کتاب در زمینه هایی همچون مباحث تربیتی، خانواده، مدیریت زندگی، روانشناسی و کتاب های کاربردی درباره بازی بچه ها، در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور پیدا نموده است.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن شروع و تا دهم بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 768

به "کتاب به وسیله نمایشگاه مجازی به اقصی نقاط کشور رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب به وسیله نمایشگاه مجازی به اقصی نقاط کشور رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید