ببینید؛ از گیم پلی کینگ در تکن 8 رونمایی شد

به گزارش میهن دی ال، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از تریلر تازه بازی مبارزه ای تکن 8 با موضوع گیم پلی شخصیت کینگ (King) رونمایی نموده است.

ببینید؛ از گیم پلی کینگ در تکن 8 رونمایی شد

در طی هفته های اخیر، استودیوی سازنده هشتمین نسخه تکن به انتشار ویدیوهای مختلفی از شخصیت های این بازی پرداخته است و تا به امروز شاهد تریلرهای شخصیت هایی نظیر جین کازاما، کازویا میشیما، نینا ویلیامز، پال فینیکس و مارشال لاو بوده ایم. در تازهترین تریلر منتشر شده، به شخصیت کینگ پرداخته می گردد. کینگ تا به امروز در تمامی بازی های تکن قابل بازی بوده است و تکن 8 نیز قصد ندارد این روند را بشکند.

طراحی بصری لباس کینگ عناصری از لباس او در نسخه هفتم یعنی همان طرح زرد و آبی بهره می برد. البته لباس او برای 29 سال است که تقریبا همین بوده و تریلر تازه بیشتر به تغییرات حرکات او از نظر بصری می پردازد که با تغییر زاویه دوربین آن ها، مجذوب کننده تر از قبل به نظر می رسند. کینگ یک کشتی گیر است، به این معنی که بخشی از حرکات او مرتبط با فنون کشتی است. او بعلاوه در کنار چندین حرکت قدیمی، از چندین حرکت تازه برای تطبیق بهتر با سیستم های تازه در گیم پلی بهره می برد.

از طرفی در تریلر منتشر شده ریج آرت او نیز به همراه تعدادی از انیمیشن هایش پس از پیروزی به نمایش گذاشته می شوند که در نوع خود جالب هستند. به طور کلی، در مقایسه با شخصیت های دیگری که تا به امروز برای بازی تایید شده اند، کینگ، نینا، پال و لاو تنها شخصیت هایی هستند که تا به امروز در هر بازی حضور داشته اند.

از طرفی با وجود معرفی کینگ باید دید که شخصیت هایی با سبک مبارزه مشابه نظیر آرمور کینگ (Armor King) و یا ماردوک (Marduk) برای بازی تایید خواهند شد یا خیر. هر دوی این شخصیت ها در بسته الحاقی تکن 7 حضور داشته اند و در رابطه با ماردوک، از زمان نسخه چهارم در همه بازی ها به عنوان شخصیت قابل بازی در دسترس بوده است.

لازم به ذکر است که تکن 8 در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی در دست توسعه است و تاریخ انتشار مشخصی ندارد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

29,637,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,644,420 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,590,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,695,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1533

به "ببینید؛ از گیم پلی کینگ در تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی کینگ در تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید