بازی Immortals: Fenyx Rising برای تمام پلتفرم ها رونمایی شد

به گزارش میهن دی ال، یوبی سافت از یک نقش آفرینی محیط باز دیگر به نام Immortals: Fenyx Rising برای تمام پلتفرم ها، چه نسل فعلی و چه نسل بعد، رونمایی نموده است. این نقش آفرینی محیط باز، ضمن اینکه کوشش بسیاری نموده تا شبیه به قسمت اخیر زلدا باشد، وجه شباهت های بسیاری هم به دیگر بازی های یوبی سافت دارد.

بازی Immortals: Fenyx Rising برای تمام پلتفرم ها رونمایی شد

بازی Immortals: Fenyx Rising در واقع یکی دو سال پیش با نام Gods and Monsters از سوی یوبی سافت معرفی شده بود. با این حال، در پی بازخورد منفی تعدادی از بازی های یوبی سافت، God ands Monsters هم از بازی های متعدد این شرکت بود که در راستای بهبود کیفیت، عرضه اش به عقب افتاد. آنچه امروز از Immortals: Fenyx Rising می بینیم هم متفاوت از نمایش اولیه آن است.

چه از نظر فرایند و چه از دیدگاه طراحی بصری، واضح است که یوبی سافت در ساخت Immortals: Fenyx Rising به قسمت اخیر مجموعه بازی های زلدا یعنی نفس وحش (Breath of the Wild) الهام گرفته است. یک دنیای بازی دقیقا به همان سبک، که می توانید به تمام نقاط آن سفر کنید، آن هم با پرواز کردن یا بالا رفتن از هر مانعی، کاملا یادآور زلدا است. از طرفی، بازی برج هایی دارد که کاملا شبیه به معابد زلدا می مانند و در آن، به حل معما مشغول می شوید.

با تمام این اوصاف، Immortals: Fenyx Rising عناصر معمول بازی های یوبی سافت را هم کاملا در خود جای داده است. یک دنیای عظیم مقابل شماست که برخلاف زلدا، بر مبنای اکتشاف طراحی نشده، بلکه پر شده است از بی نهایت آیتم های جمع کردنی و کمپ هایی که باید فتح شوند. کافی است نقشه بازی را باز کنید تا صدها نشانه مختلف روی آن آزارتان دهند. مثل تمام بازی های یوبی سافت هم نقشه بازی، از چند ناحیه مختلف تشکیل شده که هر ناحیه توسط یک آدم بد کنترل می گردد. شما هم به ترتیب آن ها را نابود می کنید تا به ضد قهرمان اصلی برسید و همه چیز به سرانجام برسد.

البته که این فرایند به خودی خود بد نیست، اما پس از مواجهه با این ساختار معمول در ده ها بازی، دیگر چنگی به دل نمی زند و تکراری و خسته کننده به نظر می رسد.

خوشبختانه از نظر بصری، Immortals: Fenyx Rising بسیار جذاب طراحی شده و سبک و سیاق هنری خاص خود را دارد. همچنین این طور که به نظر می رسد، بازی تمرکز زیادی روی قصه گویی دارد به وسیله شخصیت ها و میان پرده های مختلف دارد و این نکته می تواند آن را از زلدا کاملا وابسته به قصه گویی محیطی است، جدا کند. مشخصا سازندگان Immortals: Fenyx Rising گفته اند که این بازی قصه عمیق و درگیر کننده ای خواهد داشت که به سبکی فانتزی و شاید بعضی اوقات کمدی، تعریف می گردد.

پیشنهاد می کنیم در ادامه خودتان تریلر رونمایی بازی و گیم پلی آن را ببینید.

بازی Immortals: Fenyx Rising در روز سوم دسامبر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 516

به "بازی Immortals: Fenyx Rising برای تمام پلتفرم ها رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Immortals: Fenyx Rising برای تمام پلتفرم ها رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید