انجام 174 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی در یک روز

به گزارش میهن دی ال، خبرنگاران: معاون اسکان و پذیرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: روز گذشته 174 مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرهای خراسان رضوی انجام شد.

انجام 174 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی در یک روز

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ترکیبی کانادا تابستان 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس به نقل از روابط عمومی دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی، سید جواد موسوی اظهار کرد: این بازدیدها با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی و زائران امام هشتم(ع) در استان خراسان رضوی انجام شده است.

وی اعلام کرد: در روز گذشته تنها 7 شکایت به این ستاد واصل شد که به محض دریافت شکایات بازرسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در محل شکایت به شکایات مسافران رسیدگی و موضوع در اسرع وقت مرتفع شد.

موسوی اعلام کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر در استان خراسان رضوی با برخورداری از 12 معاونت مشغول ارائه خدمات به مسافران نوروزی و زائران حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) در این استان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 69

به "انجام 174 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 174 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری خراسان رضوی در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید