سال جاری خبری از دروغ اول آوریل گوگل نیست

به گزارش میهن دی ال، دروغ روز اول آوریل یکی از سنت هایی است که سابقه زیادی دارد اما سال جاری شرکت گوگل که به خاطر شوخی های استادانه خود در این روز شهرت زیادی کسب نموده، قرار نیست سال جاری این سنت را اجرا کند. این موضوع هم به دلیل تهدید گسترده ویروس کرونا برمی گردد که ظاهرا قرار نیست به این زودی ها سایه آن کمرنگ گردد.

سال جاری خبری از دروغ اول آوریل گوگل نیست

بر اساس یک ایمیل داخلی که به دست سایت Business Insider رسیده، در بخشی از آن آمده: گوگل سال جاری به احترام کسانی که با این بیماری در حال مبارزه هستند، در این سنت سالانه شرکت نخواهد کرد. در حال حاضر مهم ترین هدف ما یاری به مردم است، پس بنابراین بیایید جوک ها را برای آوریل آینده ذخیره کنیم که بدون شک بسیار روشن تر از آوریل سال جاری خواهد بود.

در در ادامه این ایمیل، مدیر بخش مارکتینگ خاطرنشان نموده: ما هرگونه کوشش متمرکز گروه ها در خصوص دروغ اول آوریل را متوقف نموده ایم اما شاید پروژه های کوچکی در تیم های مختلف وجود داشته باشند که در خصوص آن اطلاعی نداریم. لطفا اگر شما هم در حال برنامه ریزی برای اجرای شوخی خاصی هستید-چه داخلی و چه خارجی-این کوشش ها را متوقف کنید.

فارغ از اینکه به سنت دروغ اول آوریل علاقه دارید یا نه، استدلال گوگل برای عدم شرکت در این سنت سالانه کاملا منطقی است. با جدی بودن بحران این بیماری که بر آمریکا و دیگر مناطق دنیا سایه انداخته، اختصاص دادن یک روز به گمراه کردن مردم برای خبررسانی دروغین در خصوص ویژگی های جدید محصولات گوگل، ایده بدی به نظر می رسد.

طی سال های 1998 تا 2004، گوگل گاهی اوقات در این سنت شرکت می کرد اما از 2004 به بعد، گوگل هر ساله دروغ جذابی را مطرح می نماید که گاهی اوقات میلیون ها کاربر در سرتاسر دنیا هم آن را باور می کردند. امیدواریم شرکت های دیگر هم به تعبیت از گوگل سال جاری این سنت را اجرا نکنند. زیرا برای یک شوخی جذاب، زمان و مکان مناسبی وجود دارد ولی در حال حاضر زمان مناسبی برای این کار نیست.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 220

به "سال جاری خبری از دروغ اول آوریل گوگل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری خبری از دروغ اول آوریل گوگل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید