10 ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا

به گزارش میهن دی ال، از سال گذشته که ChatGPT وارد صحنه شد ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی همیشه جزو اخبار تاپ دنیای تکنولوژی بودند. در حالی که ابزارهای هوش مصنوعی (هنوز) دنیا را تسخیر نکرده اند اما به نقطه ای رسیده اند که می توانند کاملا مفید باشند. در شرایط مناسب این چند ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا به شما یاری نمایند بهتر و سریع تر کار کنید و کپی رایتینگ های بهتری خلق کنید. البته همه نرم افزارهای نوشتن هوش مصنوعی برای ارائه برترین نتایج به نظارت انسانی احتیاج دارند.

10 ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا

ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی چگونه کار می نمایند؟

اگر عبارت ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا را در گوگل جستجو کنید ده ها گزینه مختلف را پیدا خواهید کرد که همگی دارای ویژگی های مشابه هستند. یک علت بزرگ برای این اتفاق وجود دارد: ٪ از این ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی از همان مدل های زبان بزرگ (LLM) به عنوان نسخه پشتی استفاده می نمایند. بیشتر این برنامه ها در واقع فقط ابزارهایی هستند که به APIهای GPT- و GPT- OpenAI با چند ویژگی اضافی ساخته شده اند. حتی می توانید نسخه خود را از یک دستیار نوشتن هوش مصنوعی بدون کد با استفاده از ادغام های OpenAI Zapier ایجاد کنید - به همین راحتی است.

البته این بدان معنا نیست که هیچ یک از این ابزارهای هوش مصنوعی فراوری محتوا ارزش استفاده را ندارند. همه این ابزارها گردش کار بسیار بهتری نسبت به ChatGPT یا زمین بازی OpenAI ارائه می دهند که هر دو به شما امکان می دهند متن را با GPT نیز فراوری کنید. اما تفاوت این برنامه ها در کیفیت خروجی آنها نیست. به جز چند استثنا بدون توجه به برنامه ای که استفاده می کنید نتایج بسیار مشابهی را دریافت خواهید کرد. چیزی که برنامه های موجود در این لیست را برجسته می نماید این است که چگونه فراوری متن با هوش مصنوعی را در یک جریان کاری واقعی ادغام می نمایند.

به مرور لیست برترین ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا بپردازیم:

Jasper

بسیاری جاسپر را به عنوان برترین ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا می شناسند که با ویژگی ها و کیفیت چشمگیر خود در بازار پیشتاز است. ابتدا ضروری است کلمات اولیه را در اختیار آن قرار دهید سپس جاسپر کلمات را تجزیه و تحلیل نموده و عبارات پاراگراف ها یا اسناد مورد نظر شما را بر اساس موضوع و لحن فراوری می نماید. این ابزار قادر است یک مقاله کلمه ای را در چند ثانیه خلق کند.

این پلتفرم دارای بیش از قالب فراوری محتوای هوش مصنوعی است؛ از جمله پست های وبلاگ ایمیل کپی بازاریابی تبلیغات فیس بوک تبلیغات گوگل عنوان و توضیحات متا SEO مطالب مطبوعاتی و موارد دیگر.

در اینجا به بعضی از برترین ویژگی های جاسپر نگاهی می اندازیم:

بیش از فونت رایگان و دسته سبک نوشتاری

پشتیبانی از بیش از زبان

رابط کاربری تصویری

دستیار برای نوشتن مطالب طولانی (+ کلمه)

شناسایی عناصر کلیدی در متن (ضمایر افعال نام ها و غیره)

Scalenut

Scalenut اساسا یک ابزار بازاریابی جامع است و برای توسعه استارتاپ طراحی شده است. این ابزار شما را قادر می سازد تا به سرعت کل طرح کلمات کلیدی را برای جایگاه خود دریافت نموده و یک استراتژی مدیریت محتوا برای تسلط بر این عبارت ها ایجاد کنید. نرم افزار به بخش تقسیم می گردد:

ریسرچ: پیدا نموده بینش ها و ساخت استراتژی با بدست آوردن تمام بینش ها و عبارات کلیدی مورد احتیاج برای پیشی گرفتن از رقبا.

خلق: محتوای سئو شده بنویسید که با استفاده از پیشرفته ترین نسخه های NLP و NLU (پردازش زبان طبیعی و درک زبان طبیعی) رتبه بندی شده است. بهینه سازی در لحظه بر اساس آمار SERP ارائه داده و محتوای مناسب را ارائه می دهد.

بهینه سازی - در خصوص جایگاه محتوای خود با امتیاز سئوی پویا در لحظه بازخورد دریافت کنید. بهبود در حال حرکت بدون تنو نظر بیشتر!

حق نشرینگ بازاریابی - یک کپی متقاعدنماینده بنویسید که با بیش از الگوی کپی نویسی هوش مصنوعی تبدیل ایجاد می نماید. این شامل موارد زیر است:

توضیحات محصول

کپی سایت

چارچوب های حق نشرینگ

حق نشرینگ ایمیل

Anymword

Anyword یک ابزار حق نشر مبتنی بر داده است که برای بازاریابان طراحی شده است. این ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا امکان فراوری کپی موثر برای تبلیغات ایمیل ها صفحات فرود و محتوا را برای پلتفرم های مختلف فراهم می نماید. وقتی صحبت از ایجاد تبلیغات می گردد انجام این کار برای تبلیغات فیس بوک گوگل ادوردز تبلیغات لینکدین و تبلیغات توییتر آسان است. البته برای محتوای طولانی تر مانند ایجاد پست های وبلاگ توضیحات محصول توضیحات YouTube و موارد دیگر را نیز آسان می نمایند.

وجه تمایز این ابزار این است که Anyword به بازاریابان خلاق قدرت می دهد تا با ارائه معیارهای پیش بینی نماینده و بینش هایی درباره اینکه کدام بخشی از پیغام برای چه کسی کار می نماید داده ها را به جعبه ابزار خود اضافه نمایند.

INK

INK ترکیبی از نوشتن هوش مصنوعی و یک دستیار سئو برای یاری به توسعه محتوا است. SEO Assistant این ابزار به شما امکان می دهد محتوایی ایجاد کنید که در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد و ترافیک ارگانیک را راهنمایی کند. این کار به وسیله یک سیستم هوش مصنوعی ثبت شده که محتوا را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل نموده و در عین حال پیشنهادهایی برای بهبود نمرات سئو ارائه می دهد به دست می آورد.

ویژگی دیگر این ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا AI Co-Writing است که به فراوری کپی با کارایی بالا یاری می نماید. این هوش مصنوعی به کاربران در نوشتن بازنویسی و ساده سازی جملات یاری می نماید.

در اینجا به بعضی از ویژگی های اصلی ویرایشگر INK نگاهی می اندازیم:

بهینه سازی متا

بهینه سازی تصویر به وسیله فشرده سازی و تغییر مقدار

تصحیح املا و دستور زبان

قابلیت های AI-Writing AI-Simplifying و AI-Expanding

ادغام شونده در وردپرس

Neuraltext

هدف Neuraltext پوشش دادن کل فرآیند محتوا از ایده پردازی تا اجرا با استفاده از هوش مصنوعی است. این یک حق نشرر هوش مصنوعی ابزار محتوای سئو و ابزار تحقیق کلمات کلیدی است.

ابزارهای کپی نویسی هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهند تا نسخه ای مؤثر برای کمپین های خود ایجاد نموده و ده ها تنوع ایجاد کنید. بیش از قالب آماده برای استفاده (تبلیغات فیس بوک ایده های شعار نوشتن بخش وبلاگ و غیره) نیز در این ابزار هست.

ابزارهای محتوای سئو به ایجاد محتوای خوب با استفاده از داده های صفحاتی که قبلا در گوگل رتبه بندی شده اند یاری می نماید. این روش کار می نماید: یک کلمه کلیدی را وارد کنید و این ابزار به طور اتوماتیک نتیجه برتر را در جستجوی گوگل بیرون می کشد و داده های مربوط به کلمات کلیدی پیشنهادی برای استفاده موضوعاتی که باید پوشش داده گردد به چه سوالاتی باید پاسخ دهید و آمار را نشان می دهد.

با استفاده از این داده ها می توانید به راحتی با چند کلیک یک طرح کلی ایجاد نموده در چند دقیقه یک خلاصه محتوا برای نویسندگان خود جمع آوری نموده و ساعت ها از کلیک بر روی نتایج جستجوی گوگل صرفه جویی کنید.

علاوه بر این می توانید از این داده ها در ابزار ویرایشگر استفاده نموده و محتوای خود را برای سئو در حین نوشتن بهینه کنید.

در نهایت ابزار تحقیق کلمات کلیدی به شما یاری می نماید تا کلمات کلیدی طولانی را نیز پیدا کنید.

Writesonic

اگر می خواهید کپی وب سایت و متن بازاریابی با کیفیت بالا فراوری کنید ابزار هوش مصتونی فراوری محتوا Writesonic راه خوبی است. این ابزار شما را قادر می سازد تا پست های وبلاگ توضیحات محصول و سرفصل های بازاریابی را به صورت اتوماتیک ایجاد کنید. Writesonic بعلاوه به شما اجازه می دهد تا در عرض چند ثانیه انواع مختلفی از تبلیغات گوگل و فیس بوک را ایجاد کنید.

در اینجا به بعضی از ویژگی های برتر Writesonic نگاهی می اندازیم:

محتوای منحصر به فرد و طیف گسترده ای از موضوعات را در عرض چند ثانیه فراوری می نماید

ابزار تصحیح گرامری داخلی

محتوا برای پست های وبلاگ تبلیغات لندینگ پیج ها توضیحات محصول و موارد دیگر فراوری می نماید

بازنویسی و توسعه محتوا

پشتیبانی از زبان

Wordtune

Wordtune یکی از پیشرفته ترین ابزارهای هوش مصنوعی فراوری محتوا در بازار است. این ابزار به جای اینکه فقط کارهایی مانند آنالیز دستور زبان و بازنویسی را انجام دهد برای درک زمینه واقعی و معنایی کلمات کار می نماید. این فناوری به شما امکان می دهد تا به وسیله فناوری NLP پیشرفته و مبتنی بر شبکه عصبی محتوای مجذوب کننده تری بسازید.

پس از اینکه کلمات مورد نظر خود را به Wordtune ارائه کردید این ابزار محتوا را نوشته آن را بازنویسی می نماید و در عین حال خوانایی متن را بهبود می بخشد.

در اینجا به بعضی از چشمگیرترین ویژگی های Wordtune نگاهی می اندازیم:

ویژگی خمیر هوشمند

برای بازنویسی مقالات به تحلیل معنایی متکی است

به شما کنترل کامل بر طول و سبک جمله می دهد

با پلتفرم های رسانه های اجتماعی ادغام می گردد

به طور کامل در فضای ابری است

Sudowrite

Sudowrite یک ابزار نوشتن منحصر به فرد است که به طور خاص برای نوشتن خلاقانه از جمله داستان کوتاه رمان و فیلمنامه طراحی شده است.

برای مثال بعضی از چالش هایی که Sudowrite برای آن طراحی شده است مسائلی است که اغلب نویسندگان خلاق با آن روبرو هستند.

نوشتن - مانند تکمیل اتوماتیک در استروئیدها است. این ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا کاراکترها لحن و طرح شما را تجزیه و تحلیل نموده و کلمه بعدی را به سبک شما خلق می نماید. حتی به شما گزینه هایی می دهد!

بوم - این ابزار باعث ایجاد پلات پوینت ها اسرار شخصیت و پیچش های طرح شما می گردد. همه الهامات و مراجع خود را در یک مکان ذخیره کنید.

Copy Shark

Copy Shark یک شرکت نو است که نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی را ارائه می دهد که کپی تبلیغات توضیحات محصول نسخه فروش پاراگراف های وبلاگ و اسکریپت های ویدیویی فراوری می نماید. این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا به طور اتوماتیک یک کپی منحصر به فرد و شبیه انسان در چند ثانیه فراوری نمایند و از همه بهتر از بیش از زبان پشتیبانی می نماید.

بعضی از ابزارهای ارائه شده عبارتند از:

توضیحات محصول از جمله برای Amazon & Etsy را ایجاد کنید

تبلیغات گوگل با تبدیل بالا ایجاد کنید

بازنویسی و بهبود محتوای موجود

کپی فروش بالا شبیه انسان ایجاد می نماید

سرفصل های با تبدیل بالا ایجاد کنید

پست های رسانه های اجتماعی

مطالب مطبوعاتی ایجاد کنید

اسکریپت های ویدئویی یوتیوب

عناوین وبلاگ و محتوای کامل وبلاگ

Spaling

آخرین ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا که در این مطلب به آن می پردازیم Sapling است یک نرم افزار دستیار نوشتن هوش مصنوعی برای پلتفرم های پیغام رسانی و CRM. این ابزار به ویژه برای تیم های فروش و پشتیبانی مفید بوده و به آنها یاری می نماید تا پاسخ های منحصر به فرد برای هر مشتری بنویسند.

Sapling به یک الگوریتم یادگیری ماشینی برای تشخیص مسائل و خطاهای زبان متکی است و این امکان را به آن می دهد که بسیار دقیق تر از ابزارهای غلط گیر املای سنتی باشد. همه اینها باعث ایجاد ارتباطات بهتر بین کسب و کارها و مشتریانشان می گردد.

در اینجا بعضی از برترین ویژگی این ابزار نگاهی می اندازیم:

ویژگی تکمیل اتوماتیک برای افزایش سرعت پاسخ ها

رایج ترین پاسخ های پرس و جو را ذخیره و بازیابی می نماید

گزارشگیری متمرکز بر عملکرد

از امنیت بالایی برخوردار است

نصب سریع و آسان

ابزارهای نوشتن نرم افزار هوش مصنوعی زیادی در بازار وجود دارد که به افراد و کسب و کارها یاری می نماید از اشتباهاتی که می تواند به برند آنها آسیب وارد کند اجتناب نمایند. با پیشرفت های نو در فناوری های هوش مصنوعی این ابزارها برای فراوری محتوای تازه و مجذوب کننده نیز بسیار مفید هستند. استفاده از یکی از این ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا می تواند محتوای شما را به سطح بالاتری برساند و در عین حال باعث صرفه جویی در زمان و افزایش فراوری گردد.

منبع: https://www.unite.ai/best-ai-writing-tools/

منبع: مجله شنبه
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1560

به "10 ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ابزار هوش مصنوعی فراوری محتوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید