ادعای دوباره رئیس جمهور آمریکا علیه چین

به گزارش میهن دی ال، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در اظهارنظری توئیتری گفته که از چین به دلیل شیوع ویروس کرونا عصبانی تر شده است.

ادعای دوباره رئیس جمهور آمریکا علیه چین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیغامی توئیتری بار دیگر چین را عامل شیوع ویروس کرونا دانست.

به نوشته خبرگزاری تاس، ترامپ که بار ها گفته بر این باور است که چین مسئول ظهور بیماری همه گیر کووید-19 است، این بار در پیغامی توئیتری نوشته از چین به دلیل شیوع ویروس کرونا عصبانی تر شده است.

وی در این پیغام توئیتری که روز گذشته (سه شنبه) منتشر شده نوشت: همزمان که من در حال مشاهده گسترش چهره زشت این همه گیری در سراسر دنیا هستم، از جمله آسیب عظیمی که (این بیماری) به آمریکا وارد نموده، از چین بیشتر و بیشتر عصبانی می شوم. مردم می توانند آن را ببینند و من می توانم آن را حس کنم!

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا نیز یکشنبه این هفته در پیغامی در توئیتر مدعی شد که شیوع ویروس کرونا از ووهان چین باعث هوشیاری آمریکا و ملت های اروپا درباره این کشور شده است.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: آمریکا و ملت های اروپا درباره واقعیت نقش چین به عنوان یک رژیم استبدادی فزاینده و پیغامدهای آن بر جوامع آزاد هشیار شده اند. سرپوش گذاشتن حزب کمونیست چین بر شیوع ویروس کرونا از ووهان که به کشته شدن هزاران نفر منجر شد، به هشیاری ما شتاب بخشید.

لو یوچنگ معاون وزیر امور خارجه چین اواخر ماه آوریل در مصاحبه ای با شبکه تلویزیون ان بی سی عنوان نموده بود که پکن مخالف انجام تحقیقات بین المللی سیاسی شده با هدف بدنام کردن چین است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 395

به "ادعای دوباره رئیس جمهور آمریکا علیه چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای دوباره رئیس جمهور آمریکا علیه چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید