یک کشته در جریان تیراندازی در دبیرستان آمریکایی

به گزارش میهن دی ال، تیراندازی توسط یک دانش آموز در دبیرستانی در آمریکا، علاوه بر مجروح کردن یک افسر پلیس، منجر به کشته شدن دانش آموز ضارب نیز شد.

یک کشته در جریان تیراندازی در دبیرستان آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع محلی آمریکایی بامداد سه شنبه از وقوع تیراندازی در یک دبیرستان در شهر ناکسویل واقع در ایالت تنِسی اطلاع دادند.

شبکه ام اس ان بی سی در خبری فوری ضمن اشاره به اینکه هنوز تعداد دقیق تلفات یا مجروحان این تعیین نیست، نوشت: چند نفر از جمله یک افسر پلیس در این تیراندازی هدف قرار گرفته اند.

پلیس ناکسویل نیز با بیان اینکه در حال آنالیز این حادثه است، از مردم خواست که به محل تیراندازی نزدیک نشوند.

در گزارش های تکمیلی که از این خبر منتشر شد، آمده است که دانش آموز تیرانداز خود را در سرویس بهداشتی حبس نموده و در حالی که دو مأمور پلیس از او می خواستند که خود را تسلیم کند، به سمت آنها شلیک کرد.

در پی این تیراندازی مجدد، یکی از مأموران پلیس زخمی شد و دیگری به سمت دانش آموز شلیک نموده و او را از پای درآورد.

ایو توماس رئیس پلیس ناکسویل در نشست خبری با بیان اینکه حال مأمور پلیس زخمی شده، وخیم است، گفت دانش آموز تیرانداز نیز بر اثر شلیک گلوله، کشته شده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می گردد که بعضی نیز جان خود را از دست می دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.

بر اساس گفته مرکز آرشیو خشونت با سلاح گرم در آمریکا، تا یکم دسامبر سال 2020 بیش از 17400 مورد قتل و بیش از 36 هزار مورد جراحت با سلاح گرم در این کشور ثبت شده است. از این میان 1289 مورد در دفاع از خود، 2043 مورد تیراندازی غیرعمدی و 587 مورد تیراندازی کور بوده است.

دو روز قبل نیز پلیس ایالت تگزاس اطلاع داد که در جریان یک حادثه تیراندازی در بزرگراه فورت ورث دست کم یک نفر کشته و 5 نفر دیگر مجروح شدند. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 900

به "یک کشته در جریان تیراندازی در دبیرستان آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کشته در جریان تیراندازی در دبیرستان آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید