سگ های رباتیک امریکایی عضو نیروی گشت شدند!

به گزارش میهن دی ال، آخرین عضو نیروی گشت مرزی ایالات متحده ممکن است یک سگ ربات باشد. وزارت امنیت داخلی ایالات متحده (DHS) این هفته جزئیات جدیدی از آزمایش ربات های چهارپا در مرز جنوبی منتشر کرد.

سگ های رباتیک امریکایی عضو نیروی گشت شدند!

به گزارش خبرنگاران، این سگ های رباتیک در حال آزمایش برای نقش های نظارتی هستند و مقامات ادعا می نمایند که آزمایش ها موفقیت آمیز بوده است. این دپارتمان می گوید که به همکاری با ارائه دهندگان سگ رباتیک برای بهبود عملکرد آن ها ادامه خواهد داد.برندا لانگ، مدیر برنامه در اداره علوم و فناوری (S&T) گفت: مرز جنوبی مکانی متروکه برای انسان ها می باشد و در این جا سگ های رباتیک مفید خواهند بود.

طبق گزارش های منتشر شده، این سگ رباتیک به وسیله شرکت گوست رباتیک (Ghost Robotics) رقیب شرکت بوستون داینامیکس ساخته شده است. محبوب ترین مدل این ربات، Ghost Vision 60 نام دارد که 2.5 فوت (76 سانتی متر) قد و 70 پوند (32 کیلوگرم) وزن دارد و با یک بار شارژ می تواند بیش از 7.5 مایل را در سه ساعت طی کند. سگ رباتیک می تواند به دو صورت اتوماتیک و دستی حرکت کند. بعلاوه می تواند به دوربین های تصویربرداری حرارتی و دید در شب مجهز گردد.

پیش از این، شرکت Ghost Robotics حتی یک نمونه اولیه سگ رباتیک را با تفنگ طراحی کرد بود. با این حال، هیچ نشانه ای وجود ندارد که وزارت امنیت داخلی در حال آزمایش چنین رباتی باشد.این سگ های رباتیک در حال آزمایش ماموریت های نگهبانی در فضای باز هستند تا در ایستگاه های بین راهی از پیش معین شده، با دوربین ها و حسگر های خود گشت زنی نمایند.این ربات ها بعلاوه محوطه راه آهن و اطراف و زیر واگن ها را بازرسی می نمایند. این آزمایش ها بعلاوه شامل کاوش ساختمان های مسکونی نیز می باشد و برخورد با سناریو های شخصی خصومت آمیز را شبیه سازی می نمایند.

سگ های رباتیک می توانند به انسان یاری نمایند تا به منطقه ها غیرقابل دسترس دسترسی پیدا کند. اغلب کوه ها دارای دارای بخش های شیب دار در زمین های لغزنده، پله های مرتفع، شن و بعلاوه جهت های جنگلی پر از ریشه درختان هستند. این ویژگی ها دسترسی به آن ها را بسیار سخت می نماید. پای ربات ها طوری طراحی شده که می توانند وارد محیط های غیر قابل دسترس و خطرناک شده و به انسان ها در کاوش در ارتفاعات بالاتر و منطقه ها صعب العبور یاری نمایند. با این حال، وجود ادراک خارجی برای حرکت سریع و انرژی مناسب بسیار مهم است.

انسان ها و حیوانات برای پیمایش در زمین های سخت بطور اتوماتیک درک بصری محیط خود را با حس عمقی پا ها و دست های خود ترکیب می نمایند. این ویژگی به آن ها اجازه می دهد تا به راحتی با زمین های لغزنده یا سست مقابله نموده و راحت تر حرکت نمایند.با این حال تا بحال ربات ها بطور محدودی قادر به انجام این کار ها بوده اند. تاکاهیرو میکی دانشجوی دکترا که روی رباتیک کار می نماید، شرح می دهد:علت محدودیت قدرت ربات ها در انجام این کار، این است که اطلاعات مربوط به محیط که به وسیله حسگر ها و دوربین های لیزری ثبت می شوند، اغلب ناقص و مبهم هستند.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1339

به "سگ های رباتیک امریکایی عضو نیروی گشت شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سگ های رباتیک امریکایی عضو نیروی گشت شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید