کاربرد ورق استیل در هود آزمایشگاه ها

به گزارش میهن دی ال، دسترسی به کالاها و مواد اولیه با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، از جمله اولویت تمامی واحدهای صنعتی و کارخانجات است. زیرا توازن و تعادل بین هزینه و ارزش رقم پرداختی در برابر کالای دریافتی، این روزها به اولویت تمامی بخش ها و صنایع گوناگون تبدیل شده است.

کاربرد ورق استیل در هود آزمایشگاه ها

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام گروه فلز، اگر در صنعتی، جنس و مواد اولیه با کیفیت پایین خریداری شده و از آن محصول برای فراوری دستگاه یا ماشین آلات استفاده شود، به طور حتم این کیفیت نازل در ادامه در کارکرد و عملنمودهای آن محصول، تاثیر مخربی ایجاد خواهد نمود. از جمله مواد اولیه ای که این روزها در صنایع مختلف نقش مهم و کلیدی ایفا می نماید، ورق استیل 316 است.

کاربردهای ورق استیل در ساخت هود

این محصول در گستره عظیمی از کارخانجات و برای فراوری محصولات مختلف استفاده شده و از ویژگی ها و مزایای قابل توجهی نیز سود می برد. خرید ورق استیل 316 نیز این روزها به دغدغه مهم بخش های مختلف تبدیل شده است. به عنوان مثال، این ورق در ساخت هودهای آزمایشگاهی نیز کاربرد دارد. هودهای آزمایشگاهی به طور حتم باید از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشند، اما از طرفی، این محصول نیز می باید به صورت عمده خریداری شود.

کاربردهای متنوع ورق استیل 316

ورق استیل 316، از انواع فولاد ضد زنگ محسوب شده (Stainless Steel) که نسبت به خوردگی بسیار مقاوم است. بدین صورت که از گرید خوبی بهره برده و بدین ترتیب در برابر مواردی مانند اسید سولفوریک، هیدروکلریک، استیک، فرمیک و تارتاریک، به خوبی مقاومت می نماید. این ورق، به عنوان ورق ضد اسید هم شناخته می شود؛ زیرا مقاومت آن در محیط های کلریدی بسیار بالا است.

خواص مکانیکی بالاتر این محصول، باعث شده تا از آن در صنایع مختلف و برای مصارف گوناگون استفاده شود که از جمله آن ها می توان به بخش هایی مانند صنایع نساجی، نفت و پالایشگاه ها، تجهیزات آماده سازی مواد غذایی، امکانات آزمایشگاهی، تجهیزات ویژه ذخیره سازی محصولات دارویی؛ پنل معماری ساحلی، اتصالات قایق، ظروف شیمیایی، مبدل های حرارتی، اتصال دهنده ها، فنرها و... اشاره نمود.

ورق استیل 316 در ساخت هودهای آزمایشگاهی نیز کاربرد دارد. از آنجایی که در محیط های آزمایشگاهی، خواص اسیدی متعددی وجود داشته و به همین علت، احتمال خوردگی قطعات و دستگاه ها، بسیار بالا است، بخش های مورد بحث می باید تا در مورد خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار باشند. به همین علت، بدنه آن ها از ورق استیل 316 ساخته می شود. این نوع ورق در کف و بدنه هود آزمایشگاهی، مورد استفاده دارد.

قیمت ورق استیل 316 و انواع آن

قیمت ورق استیل 316، مانند هر محصول دیگری بر اساس معیارها و شاخصه های خاص خود معین می شود. به عنوان مثال، مورد مهمی مانند نوسانات قیمت جهانی فلزات به ویژه فلز نیکل و آهن، نوسانات ارزی، ضخامت و جنس ورق استیل، در معین قیمت نهایی آن نقش به سزایی دارند. البته نوع سفارش این محصول نیز مهم بوده و یک سفارش به صورت عمده به طور حتم نسبت به انواع سفارشات کوچک و کم حجم، از قیمت متفاوتی برخوردار خواهد شد. هر چند که با در نظر گرفتن تمامی موارد عنوان شده، قیمت محصول می باید تا به صورت روزانه استعلام و معین شود.

از آنجایی که دسترسی و شناخت فروشندگان و فعالان حرفه ای در زمینه انواع ورق، یکی از اولویت های مهم صنایع محسوب می شود، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع ورق، با کارشناسان و متخصصین شرکت گروه فلز تماس گرفته و استعلام قیمت را درخواست کنند. اطلاعات تکمیلی، در سایت این شرکت معین شده است.

درباره شرکت گروه فلز

با توجه به اهمیت بالای ورق استیل 316 و کاربرد فراوان آن در صنایع مختلف، خریداران و مشتریان همواره تمایل دارند تا این نوع ورق را از شرکت ها و تامین کنندگان حرفه ای و خوش سابقه تهیه کنند. از جمله شرکت های بنامی که در زمینه عرضه و فروش انواع ورق ها فعالیت دارد، شرکت گروه فلز است. این شرکت با تکیه بر سه دهه سابقه درخشان و تخصص در امر واردات، به خوبی نظر مشتریان سخت پسند را به خود جلب نموده است. توجه به سرفصل هایی همانند رونق فراوری، حمایت از فراوریکنندگان داخلی، توسعه صنایع مختلف و ایجاد کیفیت مناسب در کالاها، همواره از خط مشی های اصلی این شرکت محسوب می شود.

یکی دیگر از نقاط قوت شرکت گروه فلز، مشتری مداری به صورت حرفه ای است. بدین ترتیب که این شرکت احترام به مشتریان خود را با ارائه محصول با کیفیت و تحویل سریع انواع محصولات مورد بحث به دست آورده است. از طرفی، شرکت گروه فلز، تمامی این فرایند ها را با در نظر گرفتن استاندارد جهانی انجام می دهد. تمامی این موارد باعث می شوند تا ضمن ارائه قیمت های منطقی و عادلانه، در مورد بازار انواع ورق های استیل و محصولات مرتبط، بازاری کاملاً رقابتی حاصل شده و علاوه و بر کسب رضایت مشتریان وفادار، خریداران تازه نیز به سمت این شرکت جذب شوند.

خرید ورق استیل 316

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد شرکت گروه فلز، خریداران می توانند به وب سایت این شرکت به آدرس https://felez.ir/ رجوع نموده و انواع ورق های استیل را مرور و آنالیز کنند. خبر خوب اینکه، برای محصولات مختلف و از جمله کالاهای پرکاربرد مانند ورق استیل 316، مقالات حرفه ای نیز در وب سایت این شرکت موجود است. بنابراین، مشتریان می توانند دانش و آگاهی خود را در این زمینه، افزایش دهند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1175

به "کاربرد ورق استیل در هود آزمایشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربرد ورق استیل در هود آزمایشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید