پیگیری اردوی تیم ملی تیراندازی برای حضور در پارالمپیک توکیو

به گزارش میهن دی ال، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اردو آمادگی تیم ملی تیراندازی برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو از 25 بهمن ماه تا چهارم اسفند ماه در محل فدراسیون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

پیگیری اردوی تیم ملی تیراندازی برای حضور در پارالمپیک توکیو

رقیه شجاعی (زنجان)، سمیرا ارم، ساره جوانمردی (فارس)، سیدمحمدرضا میرشفیعی، مهدی زمانی (تهران) 5 ملی پوشی هستند که زیر نظر حسین امیری سرمربی و زینب آقاعلی اکبری مربی تیم ملی به تمرین می پردازند. همچنین خدیجه رستمی از خوزستان و محمود باقرنژاد از سمنان نیز ورزشکاران مدعو به این اردو هستند.

همچنین مهدی باقری مهندس سلاح، مهمات و تجهیزات در این اردو تیم ملی را همراهی می کند و زهرا محمدیان نیز به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارد.

گفتنی است ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی می بایست نتیجه تست PCR مربوط به حداکثر 48 ساعت قبل از ورود به اردو را ارائه دهند. نفرات هر بخش باید در زمان مقرر در محل اردو حضور یابند و غیبت آنها به منزله انصراف از شرکت در تیم ملی محسوب می گردد. همچنین اردو در شرایط کاملا قرنطینه برگزار می گردد و تردد کلیه مدعوین در مدت زمان برگزاری اردو ممنوع است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 807

به "پیگیری اردوی تیم ملی تیراندازی برای حضور در پارالمپیک توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری اردوی تیم ملی تیراندازی برای حضور در پارالمپیک توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید