اعزام تیم ملی بسکتبال ایران به مسابقات بین المللی اطلس اسپورت چین

به گزارش میهن دی ال، رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم ملی بسکتبال ایران برای شرکت در تورنمنت بین المللی اطلس اسپورت به کشور چین اعزم می گردد.

اعزام تیم ملی بسکتبال ایران به مسابقات بین المللی اطلس اسپورت چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، محمود مشحون عصر امروز در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی بسکتبال ایران از روز 12 اردیبهشت ماه در سالن آزادی به صورت 5 هفته متوالی برگزار می گردد که سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران یک مربی با دانش و حرفه ای بوده که با علاقه تیم ملی ایران را برای همکاری انتخاب نموده و با روحیه بالا تیم را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می نماید.

وی گفت: سه هفته از اردوی تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در پایتخت برگزار شده و هفته چهارم در شهر اصفهان برگزار می گردد که مجددا پنجمین هفته اردوی تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: بعد از برگزاری 5 هفته اردو تیم ملی بسکتبال به دومین دوره مسابقات بین المللی اطلس اسپورت چین اعزام می گردد که تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دوره این مسابقات به مقام نائب قهرمانی رسیده است.

مشحون توضیح داد: این مسابقات از 24 الی 29 خردادماه سالجاری در کشور چین برگزار می شوند که علاوه بر ایران و چین تیم های مانند نیوزلند، ژاپن، اسلوونی و آمریکا نیز در این تورنمنت حضور دارند که بازی با این تیم ها برای آماده سازی تیم بسکتبال ایران بسیار مفید خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 62

به "اعزام تیم ملی بسکتبال ایران به مسابقات بین المللی اطلس اسپورت چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم ملی بسکتبال ایران به مسابقات بین المللی اطلس اسپورت چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید