هشدار ، احتمال افزایش تعداد غرق شدگان در رودخانه کرج

به گزارش میهن دی ال، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت: با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا که از ابتدای سال 99 در همه استان ها از جمله البرز وجود دارد، جمعیت بیشتری در اطراف رودخانه کرج حضور یافته اند و این موضوع شرایط ایمنی را نسبت به سال 98 سخت تر کرده و احتمال وقوع حادثه هم بیشتر است.

هشدار ، احتمال افزایش تعداد غرق شدگان در رودخانه کرج

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، داوود نجفیان در خصوص اقداماتی که برای پیشگیری از غرق شدن گردشگران و مسافران در رودخانه کرج اجرا شده است، اضافه کرد: امسال هم مثل سال گذشته تمهیداتی مانند نصب بنرهای هشدار، تهیه کلیپ های آموزشی، انتشار اطلاعیه ها، حضور گشت های اطلاع رسانی و هماهنگی با غواصان اجرا شده است تا از بروز حادثه در این رودخانه پیشگیری شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز اعلام کرد: از ابتدای سال تا به امروز هم شاهد بروز حوادث متعدد و چند مورد غرق شدگی در رودخانه کرج بوده ایم که در آخرین حادثه دیروز یکشنبه 21 اردیبهشت یک خودرو 206 در سد کرج سقوط کرد که سرنشینان آن سالم از آب خارج شدند.

این مسئول در خصوص اهمیت استقرار غواصان در اطراف رودخانه اعلام کرد: غواصان در اطراف رودخانه مستقر هستند و سال های گذشته به صورت خودجوش به حادثه دیدگان امدادرسانی می کردند اما امسال به جمع بندی خوبی رسیدیم تا از آن ها حمایت های لازم صورت بگیرد و حق الزحمه ای برای غواصان در نظر گرفته شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز اعلام کرد: امیدواریم گردشگران و به خصوص کسانی که غیربومی منطقه هستند خطرات رودخانه کرج را جدی گرفته و به هشدارها توجه کنند تا کمتر شاهد بروز حادثه در این منطقه باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 332

به "هشدار ، احتمال افزایش تعداد غرق شدگان در رودخانه کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ، احتمال افزایش تعداد غرق شدگان در رودخانه کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید