هدیه ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد

به گزارش میهن دی ال، ایرانسل، به مناسبت روز و هفتۀ جهانی ناشنوایان، به مشترکان ناشنوای خود، بستۀ اینترنت هدیه می دهد. بعلاوه در یک سالگی راه اندازی خدمت ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان، مشترکانِ ناشنوا و کم شنوا می توانند به صورت پیامکی، درخواست دسترسی به این خدمت را ارسال نمایند.

هدیه ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت 8 مهر ماه (مصادف با 30 سپتامبر)، روز جهانی ناشنوایان، بستۀ اینترنت هدیۀ ایرانسل، برای حدود 8000 نفر از مشترکان ناشنوا فعال می گردد.

این بستۀ هدیه 10 گیگابایتیِ یک ماهه، برای مشترکانی فعال می گردد که لیست آنها، پیشتر از طرف انجمن ها و سازمان های مردم نهاد مربوطه، به ایرانسل ارسال شده است.

بعلاوه همزمان با یک سالگی راه اندازی خدمت ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان، مشترکان ناشنوا می توانند به صورت پیامکی، دسترسی به این خدمت را فعال نمایند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، 9 مهر ماه 1399، همزمان با روز جهانی ناشنوایان، طی مراسمی با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران ایرانسل و هم نمایندگان انجمن های مردم نهاد فعال در حوزۀ ناشنوایان و جمعی از اصحاب رسانه، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در ایران این امکان را فراهم نموده بود تا مشترکان ناشنوا بتوانند به وسیله ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از زبان اشاره، پشتیبانی لازم را دریافت نمایند.

در فاز نخست این طرح، این امکان برای مشترکانی که لیست اسامی آنها به وسیله سازمان های مربوطه به ایرانسل ارسال شده بود، در دسترس قرار داشت. پس از یک سال و با دریافت بازخوردهای مثبت، ایرانسل این امکان را برای تمام مشترکان ناشنوا و کم شنوای خود فراهم نموده تا بتوانند به صورت پیامکی، این خدمت را فعال نمایند.

ایرانسلی هایی که متقاضی دریافت خدمت تصویری ارتباط با مشتریان با زبان اشاره هستند، می توانند از خط ایرانسلی خود، عدد 1 را به شمارۀ 2460 پیامک نمایند تا به این ترتیب، درخواستشان ثبت و امکان برقراری تماس تصویری با مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل، به وسیله وب سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من، روی شماره آن ها فعال گردد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1128

به "هدیه ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید