متقاضیان دوره های کاردانی فنی و حرفه ای بشتابید

به گزارش میهن دی ال، مهلت ثبت نام متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1398 فردا پنج شنبه، 7 شهریور خاتمه می پذیرد.

متقاضیان دوره های کاردانی فنی و حرفه ای بشتابید

دکتر حسین توکلی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: مهلت ثبت نام به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا به امروز برای ثبت نام و انتخاب کدرشته محل های تحصیلی در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1398 اقدام ننموده اند، روز دوشنبه چهارم شهریور تمدید شد. متقاضیان می توانند تا خاتمه فردا پنجشنبه، 7 شهریور ماه 98 در این دوره ها ثبت نام نمایند.

وی در ادامه توضیح داد: متقاضیان می توانند با توجه به مهلت تمدید شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، مراجعه و نسبت به ثبت نام در پذیرش دوره مذکور اقدام نمایند. بعلاوه آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب کد رشته محل های تحصیلی اقدام نموده اند نیز می توانند تا خاتمه فردا پنجشنبه، 7 شهریور ماه 98 فرم ثبت نام خود را مشاهده نموده و در صورت تمایل کدرشته محل های انتخابی خود را ویرایش نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید نمود: با توجه به اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره اصلاحات و حذف بعضی رشته/ محل ها، اطلاعیه مربوط به اصلاحات کدرشته محل ها روز سه شنبه، 5 شهریور 98 در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

منبع :ایسنا

منبع: اُکالا
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1218

به "متقاضیان دوره های کاردانی فنی و حرفه ای بشتابید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان دوره های کاردانی فنی و حرفه ای بشتابید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید