لامبورگینی هم با پلاک ملی به خیابان های تهران می رسد؟ ، عکس

به گزارش میهن دی ال، در صورت پلاک ملی شدن خودروهای منطقه ها آزاد، شاید لامبورگینی هوراکان (اوراکان) افسانه ای هم پایش به خیابان ها باز گردد!

لامبورگینی هم با پلاک ملی به خیابان های تهران می رسد؟ ، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، با موتور 5.2 لیتری 10 سیلندر به توانایی فراوری 601 اسب بخار قدرت و 560 نیوتون متر گشتاور، لامبورگینی هوراکان یک سوپراسپرت به تمام معنا است.

اگر دنبالش بگردیم، یک لامبورگینی هوراکان با رنگ خاص نارنجی اش، در کیش پیدا می کنیم. رنگ ابتدایی این لامبورگینی،ابتدا نارنجی بود که با کاور نارنجی براق با جزئیات مشکی رنگ پوشانده شده بود و اخیرا کاور قبلی آن ریموو شده و کاور سبز رنگی روی آن نصب شده است.

متاسفانه این هوراکان در اوایل ورودش،تصادف نسبتا سنگینی را تجربه کرد که خوشبختانه به سرعت سر پا شد!

این مدل از لامبورگینی سال 2014 به عنوان جانشینی برای مدل گالاردو معرفی گردید و از آن موقع تا کنون فراوریش ادامه دارد. نامش را از یک گاو مشهور در میدان های گاوبازی اسپانیای قرن نوزدهم گرفته و با موتور 10 سیلندرش چیزی کمتر از یک گاو خشمگین ندارد.

همچون بسیاری از سوپراسپرت ها هوراکان نیز طراحی موتور وسط دارد که تعادل و کارآیی ماشین را تضمین می نماید.

همانطور که اشاره شد فقط یک مدل از آن در خاک ایران وجود دارد و همواره برای عشق ماشین ها جذابیت های زیادی داشته. در سال 1395 بود که اولین لامبورگینی هوراکان به خاک ایران وارد و با پلاک منطقه آزاد کیش به صورت دائمی در خاک ایران ماندگار شد. مدل های مشابه این خودرو به علت ممنوعیت های فراوان ورود خودروهای لوکس و قدرتمند پس از سال 95 توانایی ورود به کشور را حتی به صورت گذرموقت نداشتند.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1524

به "لامبورگینی هم با پلاک ملی به خیابان های تهران می رسد؟ ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامبورگینی هم با پلاک ملی به خیابان های تهران می رسد؟ ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید