فروش گلکسی A53 قبل از رونمایی رسمی آغاز شد!

به گزارش میهن دی ال، اگر ویدیوی جعبه گشایی گلکسی A53 قبل از رونمایی برایتان جالب بود باید بدانید ظاهرا این گوشی قبل از اینکه اصلا رسما رونمایی گردد در حال حاضر برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

فروش گلکسی A53 قبل از رونمایی رسمی آغاز شد!

گلکسی A53 یکی از گوشی های میان رده مورد انتظار سامسونگ به شمار میرود که قرار است سه روز دیگر رسما رونمایی گردد. البته این گوشی تنها نیست و گلکسی A33 و A73 نیز به همراه آن در یک رویداد ویژه رونمایی خواهند شد. تا به این لجظه اطلاعات زیادی از گوشی هیا این سری منتشر شده است و تقریبا می توانیم بگوییم از تمام مشخصات آن ها باخبریم. تنها چیزی که به جای مانده، قیمت است که آن هم معمولا وقتی محصول رسما رونمایی می گردد، از سوی شرکت اعلام می گردد.

گلکسی A53 اما قبل از اینکه رونمایی گردد، خیالمان را آسوده کرد چرا که در حال حاضر برای خرید در دسترس قرار گرفته است در حالی که هنوز سه روز تا رونمایی رسمی زمان به جای مانده است. پیش از این این گوشی در صربستان برای خرید در دسترس قرار گرفته بود اما اکنون می بینیم که در کنیا نیز به فروش می رسد. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که خرید این نمونه ها شاید اصلا کار درستی نباشد و سامسونگ هم در صورت وجود هرگونه مسئله ای، گارانتی را نپذیرد. با این حال به نظر می رسد گوشی واقعا گلکسی A53 5G باشد چرا که تمام مشخصات آن، مشابه چیزی است که پیش تر در رابطه با آن شنیده بودیم.

طبق آمار منتشر شده، ظاهرا این گوشی به واحد پول محلی کنیا، 45500 KSH قیمت گذاری شده است که اگر بخواهیم آن را تبدیل به دلار کنیم، چیزی در حدود 400 دلار بدست می آید. قیمتی که انتظار داشتیم برای این گوشی در نظر گرفته گردد. حال اندکی کمتر یا بیشتر طبیعی است چون این مقدار را با تبدیل واحد مستقیم بدست آورده ایم.

همانطور که در بالا هم گفته شد، پیش از این در رابطه با تمام گوشی های مورد انتظار سری گلکسی A که قرار است در رویداد سه روز دیگر رونمایی شوند خبرهای موثق زیادی منتشر شده است و اکنون با تمام مشخصات آن ها آشنایی داریم. اما این بار چون گلکسی A53 عملا برای خرید در دسترس قرار گرفته، طبیعتا هر اطلاعاتی که وجود داشته باشد رسمی تر و موثق تر خواهد بود. بنابراین یک بار دیگر به آن اشاره خواهیم داشت.

گلکسی A53 نمایشگری 6.52 اینچی از نوع Super AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز دارد. قلب تپنده این گوشی، اگزینوس 1280 است که نمی توان آن را پردازنده خیلی قدرتمندی به حساب آورد اما برای بکارگیری در یک میان رده نسبتا مناسب است. منبع تغذیه این مجموعه هم یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژر سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید اما این شارژر به همراه محصول عرضه نمی گردد. یا در واقع بهتر است بگوییم اصلا شارژری با این محصول به فروش نمی رسد و کاربر باید به صورت جداگانه برای آن هزینه کند. چون سامسونگ سیاست حفاظت از محیط زیست خود را به پرچم دارهایش محدود نکرده و می خواهد با کم کردن محتویات داخل جعبه گوشی های میان رده هم این کار را انجام دهد. هرچند پیش تر شنیدیم که چه سودی از این بابت به جیب شرکت ها می رود.

در بخش دوربین اما شاهد یک دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دو دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق هستیم تا این بار هم خبری از لنز تله فوتو در گوشی میان رده سامسونگ نباشد. دوربین سلفی هم مثل همواره 32 مگاپیکسلی است و در مرکز بخش بالایی نمایشگر به صورت یک حفره تعبیه شده است. در بخش نرم افزار هم رابط کاربری One UI 4.0 را سوار بر اندروید 12 شاهد هستیم که به احتمال بسیار فراوان، به مدت 4 سال از سوی سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری می گردد. ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی هم در مدل پایه، 8/128 گیگابایت است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1353

به "فروش گلکسی A53 قبل از رونمایی رسمی آغاز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گلکسی A53 قبل از رونمایی رسمی آغاز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید