(عکس) خشم کاربران ایرانی از میلاد عبادی پور

به گزارش میهن دی ال، خبرنگاران: شکست تیم ملی والیبال ایران برابر آلمان در آخرین دیدار هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال، علاقمندان به این رشته در ایران را ناراحت کرده است. ایران در حالی با نتیجه 3 بر 2 برابر آلمان مغلوب گردید که به نظر می رسید روی کاغذ نباید کار دشواری برابر این رقیب اروپایی داشته باشد.

(عکس) خشم کاربران ایرانی از میلاد عبادی پور

به گزارش خبرنگاران، ایران در حالی ست اول بازی را از آلمان برد که به وضوح تیم برتر میدان بود، ولی در ادامه ست های دوم و سوم را با نتیجه ای دور از انتظار و البته با یک بازی پر اشتباه واگذار کرد. شاگردان آلکنو اگرچه در ست چهارم جبران کرده و بازی را به ست نهایی کشاندند، ولی تکرار همان اشتباهات در ست پنجم، دست آخر، ایران را بازنده این بازی کرد تا بعد از شکست برابر صربستان، تیم ملی والیبال، دومین شکست پی در پی اش را هم تجربه کند.

شکست غیره منتظره برابر آلمان باعث شده تا مخاطبان والیبال در ایران از سبک بازی میلاد عبادی پور، ملی پوش شماره 2 ایران در جدال با آلمان گلایه داشته باشند. آن ها با نوشتن متن های انتقادی در توییتر، حسابی از میلاد انتقاد کرده و عده ای هم او را با مهدی شیری، مدافع راست باشگاه پرسپولیس مقایسه کرده اند. تعدادی از واکنش های کاربران که سایت برترین ها انتخاب کرده است را در زیر می بینید.

منبع: فرارو
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 984

به "(عکس) خشم کاربران ایرانی از میلاد عبادی پور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) خشم کاربران ایرانی از میلاد عبادی پور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید