ضرورت نقش آفرینی هوشمندانه و جدی دستگاه های مسئول در راستای آرامش بخشی به کشور

به گزارش میهن دی ال، رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه ضرورت شناخت و تبیین توطئه های ایران ستیزان و دشمنان انقلاب را از سوی رسانه ها و نخبگان مورد تاکید قرار دادند.

ضرورت نقش آفرینی هوشمندانه و جدی دستگاه های مسئول در راستای آرامش بخشی به کشور

سران سه قوه در جلسه عصر امروز شنبه که در محل نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد، ضمن آنالیز مسائل روز و وقایع اخیر کشور، نقش آفرینی هوشمندانه و جدی دستگاه های مسئول را در راستای آرامش بخشی به کشور، مقابله با آشوبگری و صیانت از نظم و امنیت عمومی خواهان شدند.

رؤسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه، ضرورت شناخت و تبیین توطئه های ایران ستیزان و دشمنان انقلاب اسلامی را از سوی رسانه ها و نخبگان مورد تأکید قرار دادند و از مردم شریف کشورمان که با بصیرت، زمان شناسی و مرزبندی هوشمندانه، برنامه ریزی پیچیده و چندلایه دشمنان برای بحران سازی در کشور را تا به امروز ناکام گذارده اند، قدردانی کردند.

در این جلسه، بعلاوه بر صیانت از جان و مال مردم و بعلاوه نظم و امنیت جامعه به عنوان یکی از وظایف جدی نظام حکمرانی تأکید و در این راستا به همه دستگاه های دارای مسئولیت تکلیف شد، با کنشگری فعالانه و پایش دقیق تحولات وظایف خود را در راستای صیانت از آرامش و امنیت جامعه ایفا نمایند.

خبرنگاران سیاسی دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 1451

به "ضرورت نقش آفرینی هوشمندانه و جدی دستگاه های مسئول در راستای آرامش بخشی به کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت نقش آفرینی هوشمندانه و جدی دستگاه های مسئول در راستای آرامش بخشی به کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید