شناسایی ظرفیت های بخش تولید با چیدمان تخصصی در نمایشگاه نفت امسال

به گزارش میهن دی ال، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش مهم ترین نقطه قوت نمایشگاه نفت امسال را تخصصی شدن چیدمان غرفه های نمایشگاه مطرح نمود و گفت: در چنین شرایطی بازدیدکنندگان به راحتی می توانند ظرفیت سازندگان و تأمین کنندگان داخلی را بسنجند و نقاط ضعف و ظرفیت های خالی در این بخش را شناسایی کنند.

شناسایی ظرفیت های بخش تولید با چیدمان تخصصی در نمایشگاه نفت امسال

علیرضا صادق آبادی در حاشیه بازدید از بیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران شرح داد: مهم ترین تفاوت مثبتی که نمایشگاه امسال با سال های گذشته دارد، تخصصی شدن چیدمان غرفه ها است، برای نمونه شرکت های اکتشاف و تولید در کنار پیمانکاران عمومی و مهندسی، تأمین تجهیزات و اجرا (ئی پی سی) قرار گرفته اند، همچنین سازندگان به دو بخش سازنده تجهیزات دوار و ثابت تفکیک شده اند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر بازدیدکنندگان بخواهند ظرفیت سازندگان و تأمین کنندگان داخلی را بسنجند، یا نقاط ضعف این بخش را شناسایی کنند، به راحتی می توانند با این چیدمان به غرفه های مدنظر رجوع کنند و ارزیابی دقیق تری در این باره داشته باشند.

به گفته معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش، شناسایی این نقاط خلأ، ظرفیتی برای کار کردن و سرمایه گذاری بیشتر در بخش تولید و بهبود فرایند سرمایه گذاری به شمار می آید.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی افزود: البته محدودیت های کرونا سبب شده است بخشی از بازدیدکنندگان از جمله دانشجویان از حضور فیزیکی در نمایشگاه منع شوند که امید می رود سال آینده این محدودیت ها برطرف و شرایط برای حضور همه مخاطبان صنعت نفت مهیا شود.

صادق آبادی تأکید کرد: امیدواریم سال آینده این شرایط نباشد، زیرا آشنایی قشر جوان و دانشجو با صنعت از ملزومات است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: mihan-dl.ir شناسه مطلب: 750

به "شناسایی ظرفیت های بخش تولید با چیدمان تخصصی در نمایشگاه نفت امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی ظرفیت های بخش تولید با چیدمان تخصصی در نمایشگاه نفت امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید